A fénykorában Madonna attól volt Madonna, hogy időről időre teljesen megújult, a '80-as és '90-es években szinte egyik kliptől a másikig teljesen átváltozott. Ez a Madonna 2005-ben sajnos meghalt, és a csalódott rajongók szerint az egykori popkirálynő azóta már csak stagnál és ismételgeti önmagát.
A héten tették fel a netre a Ghosttown című szerzemény klipjét, és nesztek, fanyalgók, ebben megint új arcát mutatja Madonna! Amikor már senki nem számított arra, hogy képes megváltozni! Az egykor szexis, energikus, botrányos, elgondolkodtató, provokatív nő most ugyanis nyálas lett! Ugye, hogy ilyet nem láttunk még tőle?
A dal egyébként Madonna utóbbi tíz évéből még az egyik legvállalhatóbb termék, de hogy a szerelmi ballada klipjébe minek kellett a szomorú árva kisfiút belekeverni, az egy megnézés után nem világos, több megnézésre viszont csak a mazochisták lesznek képesek, annyira kínosan nyálas főleg a befejezés.
Pedig nem volt ez mindig így. Madonna már többször is alkalmazott kisfiúkat videóklipekben, és mindegyik alkalom 100%-ig nyálmentesen vonult be a poptörténelembe. Ott volt először az Open Your Heart, ahol egy kissrác beszabadul a peepshow-ba, ahol Madonna éppen fityegő csöcsökkel adja elő magát. Ebben az 1986-os remekműben Madonna végülis a szexmunka helyett az ártatlan kissrácot választja.
1989-ben a Cherish című szám videójába belekrült négy férfisellő plusz egy kisfiú. Az egész természetesen úgy zseniális, ahogy van, hiszen ez volt a legendás Herb Ritts első rendezése (addig csak fotózott). Ha még nem látta elégszer, itt a remek alkalom az n+1. megtekintésre.
Az Erotica-korszak után 1994 őszén a Secrettel tért vissza egy megintcsak tökúj Madonna. „My baby's got a secret” – énekelte ekkor a popkirálynő, és ugyan nem egy kisbabára gondolt, de azért a szám klipjében megintcsak van egy kisfiú. Csakúgy, mint a Ghosttown klipje, ez a hihetetlenül erős atmoszférájú videó is totális családi harmóniára végződik, de a Ghosttownnal szemben ez valahogy mégsem nyálas.
A Bedtime Story a nagyon sok csúcsminőségű Madonna-klip közül az egyik legkiemelkedőbb, Mark Romanek rendezte 1995-ben. A kisfilm vizuális nyelvét szavakra lefordítani lehetetlen, de a lényeg, hogy szerepel benne egy gyerek, aki szerintünk kisfiú és az akaraterejével tudja mozgatni a tárgyakat.
A Velvet olvasóiban az a legjobb, hogy mindig van saját véleményük, és ez általában ellentétes a miénkkel, szóval a végső szó legyen az öné ezúttal is! Klikkeljen egyet a szavazógépben, és mondja meg, hogy ön szerint melyik a legjobb Madonna+kisfiú-videó!