Ahogy már említettük, Szabó Zsófi a műsorvezetés és a színészi feladatok után új területen próbálja ki magát: divatmárkát alapított, amit Carnute-nek nevezett el, és már készül a boltja megnyitójára.
Őt is megkérdeztük, honnan jött az ötlet, és miért pont ezt a nevet választotta.
Mivel a vőlegénye is támogatta az ötletét, közösen indítottak vállalkozást - mindkettőben hosszú távra terveznek.
A ruhákat a hordhatóság, nőiesség, magabiztosság, trendi elegancia irányvonalak mentén képzelik el, és másban is életközelinek tűnik a vállalkozás: egyrészt olyan ruhákat készítenek, amilyeneket Szabó is felvenne, másrészt olyanokat, amiket ki is lehet fizetni.
Üdítő változatosságként éljük meg, hogy nem tagadja el, nem egymaga készíti a ruhákat, ihletett állapotban, a hajnali nap sugarainál, kézműves biomacskahasszőr-fonállal öltögetve - ha elfelejtették volna, mások nem szeretik annyira részletezni, mennyiben az ő művük egy-egy kollekció.
A cél, hogy olyan holmikat készítsenek, amit más nők is felvehetnek a munkahelyükön, vagy egy komolyabb eseményen. Az alábbi kép alapján erre meg is van az esély.
A kollekció...:)
Posted by Carnute on Sunday, 28 February 2016
Most még rengeteg a dolog: készül a webshop, keresik az üzlet helyét, gyártják a ruhákat, a kész modelleket pedig folyamatosan fotózzák (a márka Facebook-oldalán erről meggyőződhetnek). Reményeik szerint március 20-ára mindennel elkészülnek.