Ahogy már említettük, Szabó Zsófi a műsorvezetés és a színészi feladatok után új területen próbálja ki magát: divatmárkát alapított, amit Carnute-nek nevezett el, és már készül a boltja megnyitójára. 

Őt is megkérdeztük, honnan jött az ötlet, és miért pont ezt a nevet választotta. 

Ha az ember ismert,  akkor az öltözködést is jobban megnézik, véleményt formálnak róla, vagy akár követik is. Így azt gondoltam, hogy leginkább a saját márkám tudná tükrözni, milyen stílust is szeretek. 

Mivel a vőlegénye is támogatta az ötletét, közösen indítottak vállalkozást - mindkettőben hosszú távra terveznek.

A ruhákat a hordhatóság, nőiesség, magabiztosság, trendi elegancia irányvonalak mentén képzelik el, és másban is életközelinek tűnik a vállalkozás: egyrészt olyan ruhákat készítenek, amilyeneket Szabó is felvenne, másrészt olyanokat, amiket ki is lehet fizetni.

Rengeteget gondolkodtunk a névválasztáson, hogy mi az, ami jól hangzik, és köze is van hozzám. Végül a Carnute (karnüt-nek kell ejteni) mellett döntöttünk. A francia szó egy híres versenyló neve, amelynek nem mellesleg a mi lovunk az egyik leszármazottja. Nagyon régóta a lovaglás szerelmese vagyok, így a név számomra a kitartást, a szépséget jelenti.

Üdítő változatosságként éljük meg, hogy nem tagadja el, nem egymaga készíti a ruhákat, ihletett állapotban, a hajnali nap sugarainál, kézműves biomacskahasszőr-fonállal öltögetve - ha  elfelejtették volna, mások nem szeretik annyira részletezni, mennyiben az ő művük egy-egy kollekció.

A kollekcióban a saját elképzelésemet valósítjuk meg, de természetesen áll mellettem egy profi csapat. Aktívan részt veszek az összes munkafolyamatban, és erre nagyon büszke vagyok.

A cél, hogy olyan holmikat készítsenek, amit más nők is felvehetnek a munkahelyükön, vagy egy komolyabb eseményen. Az alábbi kép alapján erre meg is van az esély.

A kollekció...:)

Posted by Carnute on Sunday, 28 February 2016

Most még rengeteg a dolog: készül a webshop, keresik az üzlet helyét, gyártják a ruhákat, a kész modelleket pedig folyamatosan fotózzák (a márka Facebook-oldalán erről meggyőződhetnek). Reményeik szerint március 20-ára mindennel elkészülnek.