horoszkóp

Több a közös Stella Maxwellben, Brad Pittben és Johnny Deppben, mint gondolná

2016.12.17. 19:13

Például az, hogy mindannyian adták már el a nevüket és arcukat egy-egy illat kedvéért. Fura reklámokban. Nagyon furákban. 

Parfümreklám mustra következik, béna és érthetetlen tévés hirdetésekkel. 

Az új: Stella Maxwell, mint fantázia

A Victoria's Secret legújabb parfümjének névgazdái nem voltak annyira kreatívak, mint az ügynökség ami reklámot forgatott hozzá. Párizs (Paris) az illat neve, melyet ebben a reklámban Stella Maxwell ír modellel azonosítanak, és azon kívül, hogy szexin fetreng, sok szerephez nem jutott. Ráadásként kisétál a képből, és ennyi. A hangalámondás érdekes, két férfi nyugodt, mély hangon beszélget egy nőről/illatról/csodáról, hogy mennyire tuti. Nem feltétlen ezt képzeljük egy parfümreklámhoz, de végülis ez fért 30 másodpercbe, és a végén úgyis megjegyezzük a képbe beforgatott parfüm nevét.

Brad Pitt és a Chanel No. 5

"A világ változik, és mi is vele változunk. Tervezünk, de semmissé lesz. Az álmoknak vége lesz."

Ilyen, és ehhez hasonló bullshiteket sikerült ellőnie Brad Pittnek a szövegíróknak köszönhetően a Chanel No. 5 reklámjában, meg is kapta érte a magáét. Több videóban is kiparodizálták a YouTubeon, de még a Saturday Night Live is megemlékezett róla: mintha a saját életéről mintázta volna a szövegezést, stb. Érdemes megnézni az eredetit és a paródiát is, mindkettőt idetettük:

És nézzük hogy savazták Brad Pittet a SNL-ban:

Johnny Depp mindent visz

Ez az a reklám, amiben minden benne van: olajmezők, Johnny Depp gitározik, faral egyet a kocsijával, csúnyán/komolyan néz, mély hangon brummog. Sőt, még a szeme is ki van húzva, akárcsak karakterének, Jack Sparrownak. Nem is érdemes túlbeszélni, a Dior Sauvagenak készült a kisfilm, minden amerikai álma.

Amikor Charlize Theron egy zöld dobozban mászkált

A Dior J'adore reklámjában minden egy giccs, szegény színésznőnek meg egy zöld dobozban kellett véghezvinnie az egészet, hogy mögé tudják varázsolni a hátteret, ami ebben az esetben a Sixtusi kápolna volt. Ő hercegnő lehetett, nem úgy, mint mások. Egy aranyfüggönyön mászik fel a mennybe, ki tudja miért. De legalább a zene nagyon tuti. És a menny = Dior J'adore.

Egy videoklipet is forgattak reklám gyanánt

Margaret Qualley volt aki bevállalta, hogy a Kenzo Worldhöz eljátszik egy tébolyodott, pókjárásban falra mászó nőt, akinek lelkét elrabolják a démonok. Ezért kezd őrült rázásba drum and bassre, és ugrándozik, mint egy bakkecske. Inkább a színésznő képességeinek promója ez, mintsem a parfümé.

És aki egy kicsit túllépte a határokat

Az Alan Cumming, aki a nevével viccelődött. A cumming olyasmit jelent a férfiaknál, mint megérkezni, úgy. Persze ez totálisan félreérthető, azt hinnénk arról beszél, miközben a parfümről mondja el, hogy szexi, tiszta, egészséges, és a többi.

via People