Mi bezzeg csak a frizurával tudunk foglalkozni, amikor a zene és a tehetség a lényeg! Szégyelljük magunkat és hálával tartozunk a Borsnak, mert ha ők nem szedik most elő Kállay-Saunders András két hónapos videóklipjét, a Nachost, akkor valószínűleg végképp egy életre lemaradtunk volna róla. Ön látta már?
Egy megtekintés alapján azt tudjuk elmondani a klipről, hogy gyakorlatilag a Nachos Express nevű cég kellemesen ízléstelen reklámja, és a kukoricalisztből készült háromszögeken kívül azt említi még benne az énekes, hogy térdel előtte egy csaj és... hát valószínűleg nem a földre szóródott morzsákat szedegeti.
A szerzemény viszont a legfrissebb hírek szerint annyira jól sikerült, hogy két Los Angeles-i kiadó is megkereste Kállay-Saunderst.
Meghívtak Los Angelesbe tárgyalni. Az egyik énekesként, a másik pedig dalszerzőként szeretne leszerződtetni. Tetszett nekik a zeném, a kisugárzásom, ahogyan élőben énekeltem nekik. A tárgyalások azóta is folynak, állandó levélváltásban vagyunk. Kisebb feladatokat bíztak rám, a végső döntést ezek alapján hozzák majd meg.
A Bors ehhez még hozzáteszi, hogy ráadásul nem ez az első olyan magyar dal, ami egy nassolnivalóról szól, hiszen a 100 Folk Celsius is dalolt annak idején a Túró Rudiról, hogy Dubem K és TboySimple Búzadara című szerzeményéről ne is beszéljünk, amit mellesleg eddig háromszor annyian néztek meg, mint Kállay-Saunderstől a Nachost. Szeretnénk folytatni a sort hasonlóan zseniális slágerekkel, de sajnos csak a Bikintől a Fagyi jut az eszünkbe, és az igazából nem a fagyiról szól.
A Nachos gyakorlatilag egy pucérnős, orális szexet emlegető reklám, de ezek szerint nagyon jól sikerült, mert az énekest két Los Angeles-i kiadó is megkereste.
30 · Oct 19, 2017 01:07pm Tovább a kommentekhez