Sarka Katával a Glamour Gálán találkoztunk. Próbáltunk tőle kérdezni, de nem jártunk sikerrel, pedig több mint érdekes téma a Rogán Cecíliával közösen vezetett cége a Nakama & Partners, aminek a konkrét működéséről szinte semmit sem lehet tudni. A cég éves beszámolójából lehet tudni, hogy 51,1 millió forintos árbevétel mellett 7,7 milliós adózott nyereséggel zárták a 2016-os évet.

Eleinte annyi volt ismert, hogy a Nakama & Partners Kft. egy média ügynökség, ami például Rogán Cecília 2016 júniusában tett nyilatkozata szerint

a Magyarország Szépe verseny után sikeresen szereplő lányokat foglalkoztatja majd.

Sarka Kata még 2017 februárjában a következőket mondta a Velvetnek.

Ez egy kis cég, ami online marketinggel foglalkozik. Leginkább facebookos kampányokat tervezünk, valamint ismert emberek oldalára viszünk hirdetéseket. Jelenleg például egy ruhás cégnek dolgozunk. Ennyi idő alatt nem lett belőle egy óriási multi, de nagyon szépen fejlődik a vállalkozás.

Mivel eltelt egy év, és nagyon nem jött hír a jelek szerint szépen működő cégről, ami idő közben portfólióját bővítve zenei menedzselésbe is kezdett, megkerestük a Nakama & Partners Kft.-t pár kérdéssel. Mivel az első, ráadásul csonka üzleti évében 51 millió bevételt termelő cégnek semmilyen hivatalos, de nem hivatalos honlapja, Facebookja sincs, ezért az Igazságügyi Minisztérium céginformációs weboldalán szereplő cégkivonatban megjelölt elektronikus elérhetőségeként megjelölt címre küldtünk levelet. (A cég működését egy kicsit árnyalhatja a tény, hogy ez az email cím nem @nakama vagy @nakamapartners vagy bármi ehhez hasonló végződésű, hanem egy sima, ingyenes fiókhoz tartozó.)

A következő kérdésekre szerettünk volna választ kapni.

  • Milyen facebookos kampányokat tervezett és valósított meg a Nakama & Partners?
  • Mely híres emberek oldalaira visz/vitt hirdetéseket a Nakama & Partners?
  • Milyen referenciákkal rendelkezik a Nakama & Partners?
  • Jelenleg hogy látják a vállalkozás fejlődését? Továbbra is bővül a cég?

Rakonczai Imre menedzselésével kapcsolatban is volt pár kérdésünk.

  • Mennyire illik a zenei menedzsment a Nakama & Partners portfóliójába?
  • Rakonczai Imre menedzselése mekkora szeletét teszi ki a Nakama & Partners tevékenységeinek?
  • Rakonczai Imre beváltotta-e a hozzá fűzött reményeket?
  • Nehéz volt megállapodni az V. kerületben található Fröccsterasz nevű szórakozóhellyel, hogy Rakonczai Imre ott léphessen fel havonta egyszer?
  • Terveznek-e más zenészek menedzselésével is foglalkozni?

Végül pár általános kérdésünk is akadt, amik pont arra irányultak, hogy Sarka Kata és Rogán Cecília cége 2018-ban egyszerűen nem létezik az interneten. 

  • Miért nincs a Nakama & partnersnek hivatalos web- vagy Facebook-oldala?
  • Hogy találják meg a potenciális ügyfelek a Nakama & Partnerst?
  • Miként tájékozódhatnak a potenciális ügyfelek a Nakama & Partners referenciáiról?
  • Korábbi hírek Szerint Rogán Cecília többségi tulajdont szerzett a cégben. Miért volt erre szükség?

Kérdéseinket feltettük, azóta is várjuk a válaszokat.

Hozzászólna? Írjon nekünk Facebookon!
13 dolog, amit nem tudtunk meg Sarka Kata és Rogán Cecília cégével kapcsolatban

A Nakama & Partners működése továbbra is rejtély marad.

52 · Mar 26, 2018 07:12am Tovább a kommentekhez
Facebook Comments