A Playboy, azaz a világ egyik legnépszerűbb erotikus lapjának kiadója közleményben tudatta a világgal, hogy felfüggeszti tevékenységét a Facebookon, írja a 444.

Ez azt jelenti, hogy hiába a több mint 25 millió lájkoló, a lap törli magát a közösségi oldalról, és ezt pontosan a felhasználók érdekében, a #DeleteFacebook kampányhoz csatlakozva teszi. A tulajdonosok azt mondják, nem akarják kitenni a követőiket a mostanában felszínre került adatkezelési hiányosságoknak. Elon Musk múlthét pénteken jelentette be, hogy a Tesla és a SpaceX is eltűnik a közösségimédia-felületről.

Az amerikaival ellentétben a magyar Playboy továbbra is jelen marad a Facebookon, derül ki a közleményükből, amely így szól: 

A Marquard Media gondozásában megjelenő férfimagazin (hivatalos link itt) értékes rajongótáborral rendelkezik a legnépszerűbb közösségi oldalon, és a kiadó célja, hogy továbbra is minél több fronton érdekes tartalmakkal szolgálja ki a rajongókat, olvasókat.