2019-ben elég könnyen lehet dobálózni a „legnagyobb sztár” címkével, mivel valaki tízezres rajongói táborral is csinálhat magából instacelebet, összejógázhat magának egy házat, és így tovább. Ma már bárkiből lehet YouTuber, elég ha unboxing-, smink-, sőt, slime-videókat csinált. De akár arról is szólhatnak a videói, hogy valami számítógépes játékkal játszik, filmeket elemez, parodizál. Aztán lehet belőle menő arc az Instagramon, a TikTokon és még a Snapchaten is. Danielle Bregolinak pont az utóbbi felületen indult egy kizárólag Snapchaten látható műsora, egy reality, aminek az első része 10 millió egyéni megtekintést ért el. De ki is ez a lány, és mitől lett híres?
Danielle Bregoli 2016-ban szerepelt Dr. Phil műsorában. Az akkor még csak 13 éves lány azért ment el a műsorba, hogy a tévés doki valamilyen módon segítsen a tinédzser kirohanásain. A bejátszott videókból kiderült, hogy rendszeresen balhézott az édesanyjával, hol az egyik rúgta rá a másikra az ajtót, hol fordítva. A stúdióban nem teljesen sikerült megbeszélni a dolgokat, Dr. Phil nem tudta lecsillapítani a lányt, aki egy ponton a közönségre pillantva kijelentette, hogy az ott ülő nők mind ribancok. Erre jött válaszként a fújolás, mire Bregolli az egyből mémmé vált mondattal reagált:
Cash me outside, how bow dah?
Ez nagyjából annyit tesz, hogy „gyere ki a hóra”, esetleg „rendezzük le egy az egyben.” A lényeg, hogy kihívta bunyóra az egész közönséget. De itt nem is a szöveg tartalma, hanem annak előadása, az a bizonyos tájszólás adta meg az egész ízét. Egyből úgy kezdték hívni, mint „Cash Me Outside Girl”, és itt még csak 13 éves volt.
Innen sikerült akkora karriert befutnia, hogy a Walmart is elkezdte használni a lány által híressé vált szállóigét. Igaz, minden beleegyezés nélkül, így szellemi tulajdon jogtalan használatáért meg is fenyegette a céget. Dr. Phil műsora után elment egy problémás tinédzserekkel foglalkozó intézetbe, ahol fél évet töltött el. Volt rendőrségi ügye is: letartóztatták, és bűnösnek vallotta magát különféle lopások, marihuána birtoklása és rendőrségi jelentés hamisításáért, amiért öt év próbaidőre ítélték. Ez azonban egy évre rövidült az új ügyvédeinek köszönhetően.
Ez a balhés időszak 2017-ben volt. Abban az évben, még augusztusban jött ki első dala, a These Heaux, és itt mutatkozott be mára már ismert művésznevén, mint Bhad Bhabie. Olyan jól sikerült ez a debütálás, hogy a dal 77. lett a Billboard Hot 100 listáján, amivel ő lett a legfiatalabb rapper a listán. Akkor volt 14 éves.
Bhad Babieként sorra adta ki az újabb dalokat, milliós megtekintései és rajongótábora lett. És most, február 4-én elindult a kizárólag Snapchatre gyártott realityje, a Bringing Up Bhabie. A műsor semmi másról nem szól, mint egy 15 éves lázadó kamasz ajtócsapkodásairól, trágárkodásáról, önfejűsködéséről és a szerinte irányításmániás anyjával való örökös veszekedésről. Erre a tartalomra pedig kapásból ugrott 10 millió ember. Ennyien látták a sorozat első adását.
Bhad Bhabie menedzsere szerint a Danielle Bregoli könnyen tudna 10 millió dollárt is keresni ezzel. Jelen helyzet szerint tehát elég jól be van biztosítva anyagilag a lány, akinek van amúgy egy 900 ezer dolláros sminkes dealje is. A lényeg, hogy most ebben, a realityben való szerepléssel akar foglalkozni. Ami azt illeti, tévés, sőt mozis megkeresésekre számít, mivel ez a 10 milliós megtekintést hozó műsora elég jó érv, hogy ő aztán bevonzza a nézőket. Csak a viszonyítás kedvéért: a Keeping Up With The Kardashianst 1,5 millióan nézik. Persze az egyik a tévében, a másik a telefonon megy, így az összehasonlítás nem teljesen állja meg a helyét.
(refinery29, TMZ)