Ez egy nagyon különleges Instahíradó lesz. Korábban volt már szó arról, hogy miket szoktak promózni a sztárok az Instagramon. Általában olyan dolgokat szoktak fizetett hirdetésként megosztani a celebek, amikkel maguk is tudnak azonosulni, amiket ők is szívesen ennének, innának, hordanának, kipróbálnának, stb. ezt a műfajt egyesek már elég profin űzik. Illetve elképzelhető, hogy a hirdetőnek lett olyan tekintetben lazább az elvárása, hogy már megelégszik, ha csak érintőlegesen kapcsolódik a kép és a szöveg, viszont az üzenet, a kulcsszavak átmennek. Gianni most emelte a tétet.

Az olasz szakács reklámozott már bankot, autót, cipőt, chipset és telefont is az oldalán, de most valami igazán döbbeneteset posztolt. Már egy korábbi bejegyzésében is említette, hogy épp építkezik, de akkor egy bank hitelkártyája volt a reklámozott termék. Most viszont beérett a dolog. Mivel Gianni épp házfelújításban van, ezért pontosan tudja, hogy mi fán terem az építőanyag. Aki csinált már ilyet, abban nagy valószínűséggel megfogalmazódott már egy olyan mondat, hogy bárcsak betoppannának azok a realitys csávók A nagy házalakításból, hogy a tervezés, a kivitelezés, sőt, még a fizetés terhét is átvállalva csináljanak az embernek egy jó kis kéglit. Vagy csak annyi, hogy annyi pénzt hagytam már az építőipari nagykerben, hogy reklámarcnak is felvehetnének. Gianninak ez utóbbi nagyjából meg is valósult.

Úgy pózol két vödörnyi Ultrabond P913 2K kétkomponensű, oldószermentes epoxi-poliuretán ragasztóval, mint aki tudja, hogy a melegburkolás java még csak most jön.

Ilyen ez az influenszerkedés. Aki igazán jól akarja csinálni, az a házépítéshez is tud magának szponzort találni.