Ennél jobban nem is lehetne összefoglalni, hogy mi történik abban a videóban, amiben a TV2 két műsorvezetője a Bezár a bazár című műsorukat promózza. Tilla és Majka békésen szaunázik, amikor hirtelen rájönnek, hogy valamit elfelejtettek. Ekkora rohannak ki a kabinból, tépi le magáról Tilla a törölközőjét, majd dobja Majka arcába. Mindez klasszikus (illetve olasz tésztákhoz, ragukhoz passzoló reklámok) zenei aláfestésre.

Van egy jó hírünk 😉 A Bezár a bazár! hamarosan visszatér a TV2-re ‼️ #BezárABazár #Tilla #Majka #Hamarosan #TV2

TV2 📺 🎥 💻 🎬 (@tv2official) által megosztott bejegyzés,

Úgy látszik, ez a viccesebb promózás amolyan védjeggyé kezd válni. Kasza Tibi is arról kérdezgette a plázában járkálókat, hogy ő hány évesnek néz ki, mire nagyjából mindenki lebácsizta. Aztán A Legbátrabb Párost is több humoros videóval igyekeztek népszerűsíteni. Persze, egy szórakoztató vetélkedőt nem is kell kötelezően rommá komolykodni, de érdekességként abszolút megjegyezhető, hogy az utóbbi időben van itt némi direkt humorizálás.