Ahogy azt tegnap megírtuk, Schobert Norbert ciprusi nyaralása eléggé kacifántosan zárult: kisfia majdnem ottmaradt, mivel nem volt elég szabad hely a repülőn, hiába vásárolta már meg a jegyét és adta fel a poggyászát a Schobert család. 

Az esetet végül Schobert Norbert egyik barátja mentette meg, aki lemondott a jegyértől, hogy a 8 éves Zalán is a családjával utazhasson Budapestre. 

A WizzAir légitársaság e-mailben juttatta el hozzánk válaszukat, melyben bocsánatot kérnek a családtól és leírják, hogy egyik alkalmazottjuk hibát követett el: 

A túlfoglalás bevett gyakorlat a légiközlekedésben, melynek célja, hogy a repülőgépek minél kevesebb üres üléssel közlekedjenek. Ebben az esetben azonban földi kiszolgáló partnerünk hibát követett el, ugyanis túlfoglalás esetén gyerekektől, mozgásukban korlátozott, illetve idős utasoktól nem tagadhatják meg a beszállást. A Wizz Air őszintén elnézést kér az okozott kellemetlenségért. Földi kiszolgáló partnerünkkel felvettük a kapcsolatot, és ismételten felhívtuk a figyelmét a szabályok pontos betartására. Az az utas, akinek beszállása végül visszautasításra került, a 2004/261/EK rendeletnek megfelelően 400 euró összegű kártérítésben részesül, emellett természetesen visszatérítjük neki jegyének teljes árát, illetve igénye szerint az eredeti jegyár 120 százalékát jóváírjuk WIZZ számláján.