Rendhagyó epizódelemzéssel köszöntjük a Feleségek luxuskivitelben harmadik évadát.
Újra esélyt ad a VIASAT3 a kissé ripacs, és célirányosan polgárpukkasztó feleségeknek a kiteljesedésre, akik immár harmadik éve igyekeznek lekaparni a luxus kifejezés bélyegét, pedig még mindig roppant hitelesek ebben a szerepben. Az évad hamar a dolgok közepébe csap, ami persze átverés, hiszen minden történés egyetlen végpontra koncentrál, jelesül hogy a két új szereplő egymásnak essen az epizód végén, így teljesítve be a magyar realityk tökéletes cliffhangerét.
Korábban megírtuk, hogy két új taggal gyarapodott a már ismert hölgyek koszorúja, méghozzá két népszerű tervezővel, nevesül Nagy Noémivel és Molnár Nikolettával.
A show nem mereng a múlton, belevág a sűrűjébe. Kis életképekkel jelzik nekünk a készítők, hogy a forgatókönyv szerint meghatározott karaktermodellek a hosszabb kiesés ellenére is ugyanott veszik fel a fonalat, ahol anno abbahagyták. Köllő Babett pörög, palacsintát sütve érzékelteti, hogy ő még mindig KÖLLŐ BABETT, akit még most sem ismernek elegen. Talán ideje lenne megtenni érettségi tételnek őt, ha már úgyis olyan szürreálisan alakul 2020-ban ez az esemény. Csősz Boglárka is tartja eredeti szerepét, örök generátorként alapozza meg a későbbi konfliktust: barátnője az egyik új szereplő, Molnár Nikolett, aki új fürdőruhaszettjét igyekszik prezentálni egy divatbemutatón, ahol Csősz is modellkedik majd. Polgár Tünde ismét a józan ész, akár Micimackóéknál Bagoly, tanárnénis stílusában elemzi a kínos helyzeteket és vonja le a konzekvenciákat. Vasvári Vivien szerelmi életéből épp csak egy apró szeletet kapnak a rajongók, de Yvonne Dederick válása is terítékre kerül, igaz, csak egy röpke edzés erejéig.
Az eredeti szereplők gyors bemutatása után bővebb képet kapunk az új szereplőkről. A két tervező hölgy nem véletlenül került be az elit feleségek közösségébe, kellően törtető nőkről van szó, akik ugyan a pénzhez való viszonyulásukban hasonlítanak, de személyiségük alapvetően eltér.
A „lassú víz partot mos”- történetépítés ugyan kissé elaltatja a nézőket, de valójában remekül építették fel a feszültségkeltés folyamatát. Kiderül, hogy a két tervező hölgy – westernes értelemben vett – rivális a másik szemében, akik ha egy helyen futnak össze, az olyan, mint a mentos és a cola találkozása. A szálak egy divatbemutatón futnak össze, ahol Kajdi Csaba is elszór pár keresetlen „bókot”. A konfliktus alapja egy szív alakú táska, aminek az ötletét Nagy szerint Molnár „kölcsönvett” és a sajátjaként árusít. Az epizód végére aztán ehhez mérten el is szabadul a pokol, és a két tervező hölgy kisebbfajta szópárbajt vív. A címben elhelyezett idézet egyébként Nagy Noémitől származik, ő tart attól, hogy kolleginája, Molnár Nini esetleg megtámadja őt, ha a helyzet úgy hozza. Persze az epizódban nem kerül sor tettlegességre.
A konklúziónk, hogy a reality a feszültségek felépítésében némileg fejlődött, jók az új karakterek, kellően zavarba ejtőek, de aki eddig nem, az ezután sem fog rajongani Magyarország luxusfeleségeiért.
Az új szereplők kapásból egymásnak estek, amit a többi feleség örömmel konstatált. Az első rész összefoglalójában elemezzük a történteket.
57 · Apr 21, 2020 09:38am Tovább a kommentekhez