Rendhagyó epizódelemzéssel köszöntjük a Feleségek luxuskivitelben harmadik évadát.

Újra esélyt ad a VIASAT3 a kissé ripacs, és célirányosan polgárpukkasztó feleségeknek a kiteljesedésre, akik immár harmadik éve igyekeznek lekaparni a luxus kifejezés bélyegét, pedig még mindig roppant hitelesek ebben a szerepben. Az évad hamar a dolgok közepébe csap, ami persze átverés, hiszen minden történés egyetlen végpontra koncentrál, jelesül hogy a két új szereplő egymásnak essen az epizód végén, így teljesítve be a magyar realityk tökéletes cliffhangerét.

Korábban megírtuk, hogy két új taggal gyarapodott a már ismert hölgyek koszorúja, méghozzá két népszerű tervezővel, nevesül Nagy Noémivel és Molnár Nikolettával

A show nem mereng a múlton, belevág a sűrűjébe. Kis életképekkel jelzik nekünk a készítők, hogy a forgatókönyv szerint meghatározott karaktermodellek a hosszabb kiesés ellenére is ugyanott veszik fel a fonalat, ahol anno abbahagyták. Köllő Babett pörög, palacsintát sütve érzékelteti, hogy ő még mindig  KÖLLŐ BABETT, akit még most sem ismernek elegen. Talán ideje lenne megtenni érettségi tételnek őt, ha már úgyis olyan szürreálisan alakul 2020-ban ez az esemény. Csősz Boglárka is tartja eredeti szerepét, örök generátorként alapozza meg a későbbi konfliktust: barátnője az egyik új szereplő, Molnár Nikolett, aki új fürdőruhaszettjét igyekszik prezentálni egy divatbemutatón, ahol Csősz is modellkedik majd.  Polgár Tünde ismét a józan ész, akár Micimackóéknál Bagoly, tanárnénis stílusában elemzi a kínos helyzeteket és vonja le a konzekvenciákat. Vasvári Vivien szerelmi életéből épp csak egy apró szeletet kapnak a rajongók, de Yvonne Dederick válása is terítékre kerül, igaz, csak egy röpke edzés erejéig.

Az eredeti szereplők gyors bemutatása után bővebb képet kapunk az új szereplőkről.  A két tervező hölgy nem véletlenül került be az elit feleségek közösségébe, kellően törtető nőkről van szó, akik ugyan a pénzhez való viszonyulásukban hasonlítanak, de személyiségük alapvetően eltér. 

A „lassú víz partot mos”- történetépítés ugyan kissé elaltatja a nézőket, de valójában remekül építették fel a feszültségkeltés folyamatát. Kiderül, hogy a két tervező hölgy – westernes értelemben vett – rivális a másik szemében, akik ha egy helyen futnak össze, az olyan, mint a mentos és a cola találkozása. A szálak egy divatbemutatón futnak össze, ahol Kajdi Csaba is elszór pár keresetlen „bókot”. A konfliktus alapja egy szív alakú táska, aminek az ötletét Nagy szerint Molnár „kölcsönvett” és a sajátjaként árusít. Az epizód végére aztán ehhez mérten el is szabadul a pokol, és a két tervező hölgy kisebbfajta szópárbajt vív. A címben elhelyezett idézet egyébként Nagy Noémitől származik, ő tart attól, hogy kolleginája, Molnár Nini esetleg megtámadja őt, ha a helyzet úgy hozza. Persze az epizódban nem kerül sor tettlegességre.  

 A konklúziónk, hogy a reality a feszültségek felépítésében némileg fejlődött, jók az új karakterek, kellően zavarba ejtőek, de aki eddig nem, az ezután sem fog rajongani Magyarország luxusfeleségeiért. 

Ön szerint mi lesz az idei évad legnagyobb konfliktusa?

Hozzászólna? Írjon nekünk Facebookon!
„Féltem, hogy megcsap a péklapát kezeivel” – balhéval kezdődött újra a Feleségek luxuskivitelben

Az új szereplők kapásból egymásnak estek, amit a többi feleség örömmel konstatált. Az első rész összefoglalójában elemezzük a történteket.

57 · Apr 21, 2020 09:38am Tovább a kommentekhez
Facebook Comments