A Forbes szerint Rihanna fehérneműmárkája, a 2018 óta létező Savage X Fenty új mérföldkőhöz érkezett: a cég értéke elérte az egymilliárd dollárt (körülbelül 297 milliárd forint). A cég saját bevallása szerint a tavalyi évben bőven megduplázta a bevételeit, VIP-tagjainak a száma pedig másfélszeresére nőtt. 

Rihanna cége azután lett még értékesebb, hogy Rihanna bejelentette, a Fenty ready-to-wear ruhák gyártását megszüntetik (a honlapja legutoljára tavaly novemberben frissült, két új cipővel), hogy inkább a fehérneműikre és kozmetikai termékeikre fókuszálhassanak. 

Ne feledje, a Savage X Fenty Rihannának csak az egyik biznisze, van emellett még egy beautymárkája is, a Fenty Beauty, amit 2017-ben alapított a sztár 2019-ben 3 milliárd dollárra becsülték az értékét.  (Az énekesnő legutóbbi, Anti c. albuma 2016 januárjában jelent meg.)