Sharon Stone megjelentette az önéletrajzát The Beauty of Living Twice címmel (magyarul kb.: Annak a szépsége, ha az ember kétszer él), és ebből közöl részleteket a Vanity Fair. Az egyik részlet arról szól, amikor az 1992-es, Elemi ösztön című film leghíresebb jelenetét forgatták, amelyben egy pillanatra be lehet látni Stone szoknyája alá. A most 63 éves színésznő azt mondja, arra a jelenetre átveréssel vették rá, nem egyezett bele, hogy a felvétel elkészüljön. Azt mondja, egészen addig fogalma sem volt arról, hogy a kamerát úgy állították be, hogy látszódjanak intim testtájai, amíg egy zárt körű vetítésen be nem mutatták neki a már kész alkotást.

Nem egyedül voltam a rendezővel, ahogy az ember várná... hanem egy szobában, tele ügynökökkel és ügyvédekkel, akik közül a többségnek semmi köze nem volt a projekthez. Így láttam meg először a filmrészletet a vaginámról, hosszú idővel azután, hogy azt mondták nekem, hogy „nem látunk semmit – azt kéne, hogy vedd le a bugyidat, mert a fehér visszatükrözi a fényt, és ebből tudjuk, hogy bugyi van rajtad”. Igen, sok vélemény jelent már meg erről a témáról, de mivel az én vaginámról van szó, hadd jegyezzem meg: a többi vélemény lószart se ér. [...] Bementem a vetítőfülkébe, lekentem egy pofont Paulnak, távoztam, beültem az autómba és felhívtam az ügyvédemet, Marty Singert.

Paul alatt Paul Verhoevent kell érteni, az Elemi ösztön rendezőjét, aki annak ellenére nem akarta Stone-nak adni ezt a szerepet, hogy korábban már dolgoztak együtt Az emlékmás készítésekor. A színésznő azt írja, Verhoeven külön hangsúlyozta, amikor végül neki adta a szerepet, hogy eredetileg nem őt akarták erre a szerepre, és még csak nem is ő volt a második lehetőség, hanem 12 más színésznőt kértek fel előtte, és csak azután lett a szerep Stone-é, hogy ők mind nemet mondtak.

Szóval nem volt jó a kapcsolat Stone és Verhoeven között, az akkor 32 éves színésznő azonban, miután az ügyvédje azt mondta, megtilthatja, hogy az Elemi ösztönt ebben a formában bemutassák, Stone végül mégis úgy döntött, nem fog ragaszkodni ahhoz, hogy kivegyék azokat a kockákat, amik miatt aztán ez lett minden idők egyik leghíresebb filmjelenete.