A jövő influenszereit keresi egy üdítőmárkával közös együttműködés során a tavalyi X-Faktor győztes, Alee. A versenyzőknek különböző feladatokat kell teljesíteniük, az egyiket személyesen, az énekes mellett állva.

A megnyerő stílusáról és pörgős szövegeiről ismert fiatal rapper a XIXO márkanagyköveteként népszerűsíti a minőségi szénsavas üdítőitalok és jegesteák fogyasztását. Első feladata, hogy egy nyereményjáték keretein belül megtalálja a márka következő véleményvezéreit.

Ha valaki egy évvel ezelőtt azt mondja nekem Kevermesen, hogy az egyik legmenőbb magyar italmárka arca leszek, és ennek keretében másoknak is segíthetek megtalálni a saját útjukat, a saját hangjukat, akkor biztosan őrültnek nézem. És tessék, most itt vagyok. Izgatottan várom az indulást, hetente más feladatot adunk a versenyzőknek, de annyit már elárulhatok, hogy az egyikben velem kell majd duettezni

– fogalmazott Alee, akinek a klipjeit már több mint 35 milliószor nézték meg a legnagyobb videómegosztó csatornán.

“Nincsen gond”, “Salsa” és még sorolhatnánk Alee slágereit, melyekkel gyorsan belopta magát a fiatalok szívébe. Nem is kérdéses, hogy benne van az a bizonyos “plusz”, vagyis az X, ahogy bennünk is (XIXO). Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy áprilistól egymást erősítve keressük a jövő véleményvezéreit, akik saját maguk által készített Insta és TikTok videókkal mutatják be kreativitásukat

– mondta Vecsei Márton, a XIXO márkavezetője.

(A cikk az Index és a XIXO tartalmi együttműködésének keretében valósult meg.)