Tizenkét évvel ezelőtt szinte mindenkit sokkoltak a fotók, amelyeken a Harry Potter-filmek Hermionéje egyszer csak rövid hajjal pózolt a forgatások végeztével. Több mint egy évtizeddel később újra megszabadult hosszú fürtjeitől, ezúttal egy parfümkampány kedvéért.
Emma Watson hivatalos arca lett a Prada új, hamarosan bejelentésre kerülő parfümjének, a Prada Beauty-nak. A termék első kampányfotóját a márka az Instagramon tette közzé, ahol azonnal szembetűnik, hogy a színésznő visszatért 2010-es stílusához:
egykori frizurájának frissebb, tépettebb és a frufrujánál merészebben vágott verzióját viseli – ám feltehetően csak paróka formájában.
Emma Watson nemcsak modellként, hanem rendezőként is szerepet vállalt a kampány reklámfilmjében, nem véletlen, hogy a koncepció egyik szlogenje úgy szól: „több mint csak egy arc". A természetes szépség az élet temérdek területén helytáll: amellett, hogy sikeres színésznő, aktivistaként is serényen tevékenykedik.
Ő a modern nő megtestesítője, a női sokoldalúság ünnepelt alakja a világon mindenütt
– fogalmazott Watsonról a Prada. A márka kapcsán a színésznő úgy nyilatkozott:
„A Prada mindig is túlment a hagyományos kereteken és az elfogadott szépségarchetípusokon, és egy olyan nőiesség által vált híressé, ami ellenszegül a konvencióknak. (...) Öröm számomra egy olyan kampányt alkotni, és egy olyan parfümöt képviselni, ami mögött ilyen mély filozófiai koncepció áll, és aminek a fenntarthatósági törekvései valódinak és relevánsnak mondhatók".
A márka Instagram oldalán több ízelítőt is talál a kampányról, ha ide kattint.
(Glamour)