Színészek, énekesek, sportolók és médiacelebek is vannak, akik már befutott hírességként márkát alapítottak, így növelve egyébként sem kis vagyonukat.
Cristiano Ronaldo
Ronaldo a szakmai sikereken túl az üzleti életben is szárnyal. Minden idők egyik legnagyszerűbb labdarúgójának saját márkája a CR7, amelyet neve kezdőbetűiből, valamint mezszámából alkotott meg. A CR7, mint brand, a férfi alsónemű, valamint a parfüm piacon található meg.
Fotó: Danny Martindale / Getty Images Hungary
Jennifer Lopez
A Puerto Rico-i énekesnő 2021 januárjában dobta piacra saját nevével fémjelzett szépségápolási termékcsaládját, a JLo Beauty-t.
Fotó: Alexander Tamargo / Getty Images Hungary
David Beckham
Az egykori angol labdarúgó a férfi elegancia megtestesítője. Az üzletben különböző kiegészítők, kozmetikumok, parfümök eladásában utazik, leginkább utóbbi termékei, valamint szemüvegei és napszemüvegei terjedtek el világszerte.
Fotó: Michael Reaves / Getty Images Hungary
Rihanna
Az énekesnő rögtön két területen is berobbant saját márkáival: Fenty Beauty néven kozmetikai termékeket, míg Savage X Fenty néven szexi fehérneműket forgalmaz.
Fotó: Axelle/Bauer-Griffin / Getty Images Hungary
Kylie Jenner
A Forbes magazin 2020-ban nyilvánította milliárdosnak Kylie Jennert, amiben óriási szerepet játszott a médiaceleb kozmetikai brandje. Kim Kardashian testvére 2015-ben, mindössze 18 évesen alapította meg saját sminkmárkáját, amelynek mai értéke több mint 1,2 milliárd dollár, mai árfolyamon 481 milliárd 970 millió forint.