Korábban mi is beszámoltunk róla, hogy Lionel Messi és a David Beckham társtulajdonában álló Inter Miami együttműködése szakmailag ugyan visszalépés az argentin játékosnak, de üzletileg hatalmas lehetőségek előtt áll mindkét fél.
Ahogy azt megírtuk, Messivel az Adidas és az Apple máris exkluzív együttműködést kötött az átigazolás nyomán, ráadásul hamarosan korábbi csapattársai és barátai is követhetik őt az USA-ba.
Mindenesetre a hétszeres aranylabdás világsztár érkezése már most alaposan kihat a klub életére:
Messi szerződtetésének bejelentése előtt az Inter Miaminak egymillió követője volt az Instagramon, ez a szám csupán három óra alatt megduplázódott, jelenleg pedig 6 és félmillióan követik az amerikai együttest, ami több mint 600 százalékos növekedés.
Sokat mond az a mutató is, hogy a PSG egymillió követőt veszített a közösségi médiában Messi utolsó bajnokija óta. A francia csapat nem a legjobb időszakát éli: Messi után Sergio Ramos is elhagyta a csapatot és a hírek szerint Neymar is távozóban van.
A TickPick adatai szerint a Miami augusztus 26-i, New York Red Bulls elleni hazai mérkőzésére – amely állítólag Messi első MLS-meccse lesz – a belépő ára 30 dollárról 512 dollárra ugrott.
(Origo)
(Borítókép: Lionel Messi. Fotó: DeFodi Images/Getty)