Ebben a posztban két divatbemutató fotóanyagának javát nézheti meg. A kettőből az elsőre utal a poszt címe, a párizsi divathéten ugyanis volt egy Enfants Riches Deprimes nevű bemutató, a márkanév pedig azt jelenti, hogy Gazdag, Deprimált Gyerekek. Ami önnek erről a cégnévről eszébe jut, pontosan azt lehetett ebben a show-ban látni, csak szorozva kettővel. Alert: a nem (ennyire) depis gazdag gyerekek életébe itt pillanthat bele.

Az alábbi összeállításban látható képek másik, nagyobbik fele pedig a Los Angeles-i Art Hearts Fashion Week nevű rendezvénysorozat hétindító buliján készült (már megint Art Hearts!), de hangulatában ez sincs túl messze a depis gazdag gyerekek műsorától, ezért gondoltuk, hogy jól meg fognak ők férni egy posztban. Ha még valakit sokkol az ilyesmi, attól elnézést kérünk, mindenesetre a poszt legalján, kérjük, szavazzon ön is!

877
585