Hadd mutassuk be önöknek Rolandot, aki jelenleg a legsikeresebb férfi gésa Japánban! De mielőtt írunk arról, hogy ez mit is jelent, megmutatjuk az úriembert:
A nőies – vagy inkább androgün – külső ellenére, ilyen izmos és kidolgozott férfitest rejtőzik a ruhája alatt:
A 25 éves srác Tokió vörös lámpás negyedében dolgozik hosztként, azaz modern gésaként, akinek az a feladata, hogy exkluzív klubokban szórakoztassa, elcsábítsa és minél több pénz elköltésére biztassa a vendégeket. Ez pedig Rolandnak annyira jól megy, hogy előfordult már vele, hogy tehetős nők több millió forintnak megfelelő összeget költöttek el miatta, egyetlen éjszaka alatt. Ez a modern gésa ugyanis a nők szórakoztatására specializálódott.
Elmondása szerint 18 éves kora óta dolgozik hosztként, miután egy hetet járt a Tokiói Egyetemre és rájött, hogy az akadémiai tanulmányokat nem neki találták ki. Teljesen átlagos alkalmazottként kezdte, az akkor még nem nagyon ismert Kabuchiko klubban, ahol hamar kiderült, hogy nagy tehetsége van abban, hogy rávegye a klienseket, hogy kinyissák a pénztárcájukat. Tehetségének és a kemény munkájának köszönhetően, mára már ő vezeti a szórakozóhelyet, ami azóta az egyik legmenőbb klubbá nőtte ki magát, ahol rekordösszegeket költenek el a vendégek havonta. Emiatt pedig a hoszt-szakma császáraként is szokták emlegetni.
Nem is csoda, hogy Rolandot nem lehet azzal vádolni, hogy ne szállt volna a fejébe a siker, a fiatal srác így jellemzi magát:
kétféle férfi létezik: én és a többiek.
Egy hosztnak egyébként ahhoz, hogy olyan sikeres legyen, mint Roland, nemcsak a kliensek elbűvöléséhez kell értenie, hanem jól is kell kinéznie. Roland nagyjából 75 millió forintnak megfelelő összeget költött plasztikai műtétekre, például szemhéj felvarrásra és orrműtétre. Ezen kívül pedig rendszeresen botxoltat és kisebb beavatkozásoknak veti alá magát, hogy a külseje tökéletes legyen, legalábbis a saját és vendégei szemében.
Ha pedig valaki ennyire menő, nagy számban vannak csodálói is. Az Instagramon közel 70 ezren követik, a YouTube csatornáján pedig – amelyen a munkáját dokumentálja – 80 ezer feliratkozója van. De rengetegen vannak olyanok is, akik nemcsak a neten figyelik a munkásságát, hanem kifejezetten miatta utaznak Tokióba, hogy bejussanak a klubjába.
És, hogy ezzel mennyit lehet keresni? Elég sokat. Pontos számadat ugyan nincs erről, de Rolandnak több luxusautója van, csak márkás ruhákban jár, és két éve kizárólag a legdrágább hotelekben él. Saját lakása nincs is, mint mondja, szállodai szobák bérlése jobban passzol az életstílusához, mint egy fix otthon.
Forrás: Oddity Central