Hiányosan öltözött modellekkel reklámozza koporsóit a lengyel Lindner nevű koporsókészítő. A tűsarkúban pózoló szépségek egytől egyig meztelenek, testükre azért festékkel ruhákat rajzoltak, méghozzá tematikusan. A meztelen nők mindegyik egy-egy nemzetet képvisel, van például brit őrnek festett szőke nő, bajor pincérnő, aki Németországot képviseli, csipkébe és kalapba bújtatott olasz nő.
A szokatlan reklámstratégiát választó cég ezt szánja a 2012-es naptárának, amelyben csak a meztelenség újdonság, az ötlet nem: a tavalyi naptárban PVC-be öltözött nők reklámozták a koporsókat. A lengyel katolikus egyház akkor ezen kiakadt, azzal érveltek, hogy a halálban nincs semmi szexi, és ez az összefüggés egyszerűen zavaró.
A Lindner vállalat 2004 óta nőkkel reklámozza termékeit, amelyek közt van ökokoporsó is, ami papírból készült. A cég képviselője azért rukkolt elő évekkel ezelőtt a provokatív naptárral, mert a koporsók eladása csökkenni kezdett, szüksége volt egy ütős reklámra. Arról, hogy ez a reklámstratégia mekkora mértékben tett jót az üzletnek, egyelőre semmit nem tudni. Mint ahogy azt sem, ki az, aki ezeket a naptárakat megveszi.