A fehérneműgyártó cég a napokban bemutatta a legújabb Body by Victoria kollekciót, amelynek népszerűsítéséért négy saját szupermodelljük felelős. Mivel a Victoria's Secret két húzóarca, Adriana Lima és Heidi Klum éppen gyermeket vár, ezért természetesen nem őket bízták meg ezzel a feladattal. A kaliforniai születésű Lindsay Ellingson számára nem ismeretlen a cég munkássága, hiszen 2007-ben és 2008-ban is fellépett a Victoria's Secret őszi divatbemutatóján, de egyúttal olyan divatcégekkel és -tervezőkkel is dolgozott már együtt, mint a Chanel, Christian Dior, Valentino és Giorgio Armani, és emellett szerepelt a Moschino és Tommy Hilfiger kampányaiban is. Emanuela de Paula egyelőre csak tavaly részesült abban a kegyben, hogy részt vegyen a Victoria's Secret showszerű divatbemutatóján, de ettől eltekintve számtalan reklámkampányban szerepelt már, és több divatbemutatón is végigvonult a kifutón.
Nem lehet mindenki Angyal
Alessandra Ambrosio ismertebb fent említett kolléganőinél, konkréten jelenleg ő a hatodik legjobban kereső modell a világon, és persze ő is egyike a Victoria's Secret Angyalainak, akárcsak Adriana Lima, Heidi Klum, Miranda Kerr, Doutzen Kroes és az új kampányban szereplő Marissa Miller. Ahhoz, hogy valaki ennek a csapatnak legyen tagja, egy-két évet le kell húznia a Victoria's Secretnél, és ezután megkaphatja a megtisztelő címet. A két nagy öreg és a reménybeli Angyalok az új hirdetésekben egyébként ugyanolyan szexis fekete bugyiban, ám különböző fazonú melltartókban népszerűsítik a VS állítólag legnépszerűbb kollekcióját. Bár a Victoria's Secret hírhedt és híres katalógusait vélhetően inkább a férfiak lapozgatják lelkesen, a cég azért a nőkre is gondolt a jubileum kapcsán, amit egy pályázattal kíván megünnepelni. A résztvevőknek csupán annyit kell tenniük, hogy egy-egy fotóval alátámasztva megírják, illetve bemutatják, miért is szeretik a testüket.
New York, New York
Természetesen a hirdetések önmagukban semmit sem érnek, ezért a négy modellt meghívták egy reggeli műsorba, hogy beszéljenek egy kicsit az új kollekcióról, valamint a lassan, de biztosan közelgő éves Victoria's Secret bemutatóról. Marissa Miller itt jelentette be, hogy ismét New Yorkban lesz az esemény, amit ugyan novemberben rendeznek meg, de csak decemberben kerül majd adásba a CBS-en. Konkrét időpontot egyelőre nem árultak el. Az Early Show házigazdája egyúttal szóba hozta Alessandra Ambrosio egyéves kislányát is, majd megkérdezte, hogy mit szóltak a Victoria's Secretnél, amikor beszámolt terhességéről. A brazil származású modell elmondta, hogy kicsit félt, amikor a főnökeivel közölni kellett, hogy gyermeket vár. A modell egyébként nem várt sokat azzal, hogy újra munkába álljon, és a szülés után három hónappal már újra a kifutón volt.
A brazil nők a víztől és a szambától szépek
Egyúttal szóba került az is, hogy vajon mit üzennek a modellek azoknak a nőknek, akik nem igazán érzik magukat jól a bőrükben, mivel nem úgy néznek ki, mint a Victoria's Secret modelljei. Lindsay Ellingson természetesen egy marketingközpontú választ adott, vagyis a cég számára fontos, hogy a nők szépnek érezzék magukat, és kellően bízzanak magukban. Kész szerencse, hogy a cég fehérneműjei szinte minden méretben kaphatóak. A negyedik vendéggel, Emanuela de Paulával pedig azt próbálták megfejteni, hogy vajon mi a brazil nők titka, hiszen a divatszakmában most meglehetősen sok olyan hölgy dolgozik, aki ebből az országból származik. Nos, egy rövid csevely után egy brit tudósokat is megszégyenítő válasz született, vagyis talán az ivóvíz, talán a szamba a brazil nők sikerének a titka.