horoszkóp

Dita Von Teese gigadekoltázsával népszerűsíti új bugyijait

2009.09.24. 16:43
A revütáncosnő egy újabb kollekciót tervezett a Wonderbra számára, ám ezúttal csak a hivatalos kampányfotók kedvéért volt hajlandó levetkőzni fehérneműre. A londoni bemutatón inkább két modellre és saját méretes dekoltázsára bízta a Party Edition darabjainak népszerűsítését. Az új kollekció egyébként csak részben a vásárlók miatt, de jórészt saját gyönyörűségére készült – szól a nemkicsit reklámszagú magyarázat. Ja, és a kalandvágyó, szenvedélyes, romantikus, gondtalan és elbűvölő célközönség azért nemcsak akkor veheti fel a kollekció darabjait, ha szórakozni kíván, hanem - nem hiszik el! - akár az unalmas hétköznapokon is!

Bár Dita Von Teese főként a vetkőzéssel keresi meg a kenyérrevalót, legújabb fehérnemű-kollekciójának londoni bemutatóján felöltözve, egy elegáns fekete kosztümben jelent meg, és a melltartók, valamint a bugyik háromdimenziós bemutatását inkább két modellre bízta. Igaz, a dekoltázsa valószínűleg mindenki figyelmét elvonta két kísérőjéről, és a Wonderbra bizonyára úgy érezte, hogy önmagában ez a látvány is jól bizonyítja, hogy termékeik milyen célt szolgálnak pontosan.

A cég természetesen nagyrészt Dita Von Teese fehérneműbe bújtatott testére alapozza a Party Edition kollekció kampányát, így a beharangozó videóban, és a kifejezetten az új kollekcióra létrehozott honlapon is Dita Von Teese viseli saját tervezésű fehérneműit. Az új sorozatot egyelőre csak Európában lehet kapni e hónaptól.

Buli az egész élet!

A hivatalos honlapra felkerült egy interjú is, amiben Dita Von Teese kifejti az új kollekcióval kapcsolatos gondolatait. Állítása szerint két okból vállalta el, hogy ismét besegít a Wonderbrának. Egyrészt korábbi kollekciójának darabjai lettek a kedvenc fehérneműi, és szerette volna, ha más színekben és más anyagokból készülnének ezekhez hasonló melltartók, bugyik és harisnyatartók, másrészt azoknak a vásárlóknak is szeretett volna kedveskedni, akik kollekciója révén igazi rajongói lettek a szép fehérneműknek.

A kollekciót egyébként részben a nőknek titokzatos külsőt kölcsönző fátylak ihlették. És hogy milyen az a nő, aki a Party Edition kollekció darabjait hordja? Teese szerint "kalandvágyó, szenvedélyes, romantikus, gondtalan, elbűvölő és imád szórakozni". A táncosnő szerint persze a név nem kötelez, vagyis nemcsak akkor ölthetjük magunkra a fehérneműit, amikor elmegyünk szórakozni, hanem bármilyen szürke hétköznap is, ami így igazán különleges lesz. Hozzátette, számára szimpatikus az az elgondolás, hogy buli az egész élet. Köszönjük a lehetőséget, Dita.

Van gyakorlata

A revütáncosnő még 2008-ban lett a cég reklámarca, illetve a Wonderbra azzal is megbízta, hogy tervezzen számukra egy limitált példányszámban kapható kollekciót, ami – mily meglepő – Wonderbra by Dita Von Teese néven fut és a retróstílus jellemzi . „Remélem, hogy ezzel az új sorozattal megoszthatom az emberekkel, hogy szerintem milyen az érzéki és hordható fehérnemű, ami egy kis csillogást visz az emberek életébe” – nyilatkozta Marilyn Manson exneje, aki később elárulta, neki is vannak rossz napjai, amikor bizony ő sem tökéletes és szexi. "Sok nőhöz hasonlóan velem is előfordul, hogy belenézek a tükörbe és megijedek. Van, hogy semmi sem segít, legszívesebben visszamásznék az ágyba, de többnyire ilyenkor is összeszedem magam és nekivágok a napnak” – tette hozzá a híresség. Egyébként nem a Wonderbra volt az első cég, aki lecsapott a lehetőségre. Dita Von Teese 2007-ben a Peach John japán fehérneműmárkát népszerűsítette.