Blogot, bulit, hamburgert, autót és úgy általában mindent el próbálnak adni mellekkel. Az ötlet egyszerű, de az érdeklődők számát nézve ez egy olyan reklámfelület, ami soha nem fog kimenni a divatból. Néha úgy tűnik, végleg átvették a hatalmat a kreatív reklámosok, aztán mindig jön a pofon: nincs az a poén, ami nagyobb figyelmet hozna két jól elhelyezett meztelenségnél. A fenék isbármire, a teljes meztelenkedés nyilván jackpot, de mind közül talán a mellek előtérbe tolása a legklasszikusabb módszer. Annyira az, hogy igazából különösebb történetet sem kell köré keríteni, egyszerűen nagy hangsúlyt kell fektetni arra, hogy a mellek minél nagyobb szerepet kapjanak. Az utóbbi időben meglepően sokan gondolták ideálisnak a promóció ezen módját, jól össze is gyűjtöttük őket.

Blog

Alicia Young nem vacakolt sokat rajongói bázisának kiépítésével: az egyelőre ismeretlen kilétű, Spanyolroszágban élő lány rendszeresen posztolja ki blogjára melleit különböző élethelyzetekben. “Micsoda hülyeség” – gondolná az átlagember. “Zseniális, azonnal látnom kell azokat a csöcsöket” – gondolja az a napi 170 000 látogató, aki mindenképp értesülni akar Young didkóinak napi állapotáról.

Buli

Íme egyetlen magyar szereplőnk: a budapesti partyfotós, László Loren úgy döntött, a fotóblogjának tartalmához méltó módon igyekszik felhívni a figyelmet szülinapi bulijára, ezért egy ismeretlen lányt rá is vett, hogy ütemesen markolássza a melleit. Ráadásul be is jött, hiszen nagyon sokak retinájába égett bele örökre a látvány.

Bármi

“Fiatal és szép lány vagyok, ezért felajánlom a melleimet üdvözlőkártya, vagy reklám céljára” – indította útjára világmegváltó bizniszét az a cseh nő, aki a melleit adta fel reklámfelületként. Egyszerűen fizetni kell neki némi pénzt, és hamarosan viszont is láthatjuk választott üzenetünket két mellre írva.

Autó

Természetesen a nemzetközi márkaneveknél is volt már olyan, hogy biztosra mentek. A Nissan legendás reklámja egy biztonsági övet leszámítva az égvilágon semmiben nem kapcsolódik az autómárkához, ellenben szinte hipnotikus, ahogy rázkódnak a mellek. A végén meglátjuk a logót, és utunk végére is értünk, hiszen később Nissant akarunk majd vásárolni.

Hamburger

Egyébként a csöcsök nem feltétlenül jelentik a kreativitás teljes hiányát: egy amerikai hamburgeres gyorsan betiltott reklámja egy háborgó nőt mutat be, aki szerint nem kapott sültkrumplit a hamburgere mellé. Aztán a személyzet felhívja rá a figyelmét, hogy kapott ám, csak azokat már pont nem látja a melleitől. Hogy az ügynek így is kevés köze van magához a hamburgerhez, az végülis tökmindegy.