Legalábbis ez derült ki abból a felmérésből, amit egy brit fehérneműcég készített. Új fogalmat is sikerült bevezetni, a szingli, elvált, frissen elvált nők, azaz a sindie-k kategóriáját, akiknek tele van a pénztárcájuk és egy csomó lóvét költenek fehérneműre. Olvasson tovább, és megtudja, kik most a legfelkapottabb sindie-k!

Hatalmas piaci rést találtak a fehérneműcégek, akik a sindie-nek nevezett jelenséget igyekeznek kihasználni – írja a Daily Mail. De ki vagy mi az a sindie? Egy angol betűszóról beszélünk, a Single Income Now Divorced women rövidítése, ferdítése a szó. Magyarul olyan középkorú, MILF-nek is nevezhető nőkről van szó, akik kb. 35-50 évesek, frissen elváltak, gyakran van gyerekük is, jó anyagi körülmények között élnek, igaz, csak egy fizetésből, és nemrég szabadultak rá a randizgatásra.

A Mail példát is hoz: Liz Hurley és Heidi Klum is ebbe a kategóriába tartozik, de a dögös, 43 éves tévés, Melanie Sykes is a kaszt jelképe lett. A 48 éves Hurley nemrég szakított krikettező barátjával, Shane Warne-nal, de már túl van egy váláson is. A kőgazdag 40 éves Klum hét év után vált el férjétől, Sealtől, majd testőrével folytatott le némi viszonyt. Sykes pedig nyolc év házasság után lépett le férje mellől, sőt azóta egy rapid férjezett szakaszon is túl van toyboyával.

Ezek a nők nem tökölnek sokat, nagyüzemben keresik a következő nagy őt, egyszerre több férfivel is randiznak. Persze a szexuális tapasztalatukat is felhasználják, és egy jó numerát sem hagynak ki. Ezen a ponton fogták meg őket a fehérneműcégek, amik döbbenten nézik emelkedő forgalmukat. A sindie-csoporthoz tartozó nőknél 45 százalékkal nőttek az eladások (bár azt nem írják, melyik időszakhoz képest). Ez a célcsoport direkt azokat a fehérneműket veszi meg, amik a legprovokatívabbak, és korábban a húszévesek körében voltak népszerűek.

Mindenesetre a számok jól festenek: a fűzők eladása 28, a harisnyák és tartóik eladása pedig 32 százalékkal nőtt. Valószínűleg a kötözős-extrém szexet is jobban csípik a középkorú, elvált nők, mivel az ilyen típusú fehérnemű és kellékek is 17 százalékkal kapósabbak. Ráadásul az újonnan elvált nők (a válások 65 százalékát ők kezdeményezik) egyre többször rendeznek hatalmas válási partit is, hogy megünnepeljék, mostmár akárkivel kefélhetnek.

„El vagyok ragadtatva, hogy láthatjuk egy ideje a sindie-k felemelkedését. Ezek azok a nők, akik tudják, mit akarnak, és akik magabiztossággal és stílussal ragadják meg az érzéki életüket” – mondta a jelenségről a kutatást készítő fehérneműcég, a Bluebella szóvivője. Szerinte Melanie Sykes az egyik legjobb példa erre a jelenségre, mert ő saját erejéből lett olyan dögös és sikeres nő, amilyen most. Ekkor jött nyilatkozatában a legszomorúbb fordulat: „és miért ne? Nők minden életkorból olvasták A szürke ötven árnyalatát, és a könyv befolyása hozzájárult, hogy a nők sokkal feljogosítottabbnak érezzék magukat és kísérletezőbbek legyenek, mint valaha” – nyilatkozta a művelt szóvivő, aki szerint a könyv több, mint könnyed szórakoztatás. Ez határozza meg a sindie-k kialakulását és életstílusát.

Hozzászólna? Facebook oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!