Katie Holmes-t Victoria Beckham laboratóriumban kreált imidzsének megfelelően fotózták le a Miu Miu tavaszi kampánya számára. A fotókat az a Mert Alas-Marcus Piggot alkotópáros készítette, akik többek közt arról ismertek, hogy David, majd Victoria Beckham fehérneműs plakátjait készítették az Armani számára. Az alkotókat nagy valószínűséggel nem izgatta a kihívás, hogy valami újszerű produktumot hozzanak létre.
Miu Miu
A márka a Prada divatház fiatalos vonala. A Miu Miu előző szezonbeli kampányának az arca Vanessa Paradis énekesnő volt. Mint arról Miuccia Prada, a vonal megteremtője beszámolt, Vanessa Paradis egyfajta "erőteljes függetlenséget” sugároz, ezért választotta a harmincöt éves énekesnőt. A Miu Miu kampányaiban dolgozott már Kirsten Dunst, és Lindsay Lohan is, de Miuccia Prada jó ideje addikcióktól mentes celebekben gondolkozik.
A szálak összeérnek
Annak érdekében, hogy a szálak minden végükön összeérjenek, Giorgio Armani korábban már Katie Holmes-ban is meglátta a reklámértéket, és felkérte, hogy készítse el a Katie Holmes for Armani kollekciót. A ruhák nem tűntek emlékezetesnek, de a színésznő elmondta, rengeteget tanult a közös munkának köszönhetően úgy a divatipar működéséről, mind pedig a stylingról.
A botsáska testű barátnők, Holmes és Beckhamné hivatalosan nem rivalizálnak egymással, a valóságban azonban Katie Holmes szívesen válna barátnőjéhez hasonló - erősen vitatott - stílusikonná, amióta Tom Cruise felesége. Ezt az elkötelezettségét többek közt azzal bizonyította már, hogy kipróbálta magát ruhatervezőként is. Tavaly ősszel saját tervezésű, úgynevezett kreációban jelent meg Arthur Miller All My Son című darabjának Broadway-premierjén. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a fehér overallt javarészt Jeanne Yang, Holmes stylistja barkácsolta.
Holmes divatbalesete
Holmes tanácsára stylist a ruha anyagához és stílusához nem passzoló fekete csipkével tette egyedivé a ruhát, amelyik ennek a bravúrnak köszönhetően a Time magazin 2008-as divatkatbaleseteket részletező listáján is szerepelhetett. A gyűjteményben a divatiparnak olyan megkerülhetetlen szereplői is helyet kaptak, mint például Anna Wintour, az amerikai Vogue főszerkesztője, ezért Katie Holmes ismét nem került rossz társaságba.
Katie Holmes stílusa egyébként megosztja a közvéleményt, legalábbis azokat, akik érdemesnek látják róla elmélkedni. A Time listájánál egy évvel korábban az amerikai OK! Magazin összeállítása szerint Tom Cruise neje volt a legjobban öltözött celeb. A lap szerkesztői Jackie Kennedy Onassishez hasonlították a színészi tevékenységéről egyre kevésbé ismert színésznőt, aki rövid idő leforgása alatt angyalarcú lányból a divat egyik nagyasszonyává vált. A listán Holmes-t sorozatszereplő kolléganője, Katherine Heigl, a saját divatcégét gondozó Gwen Stefani pedig a harmadik helyen végzett.
Amellett, hogy Katie Holmes szellemi tőkéjét a divatipar kamatoztatja, ő maga is lelkesen támogatja kedvenc iparát. A New York Post's Page Six becslése tízmillió fontot (durván 287 és félmillió forintot) sikerült elköltenie az elmúlt fél évben, amióta családjával Londonból New Yorkba költözött. A részletes becslés szerint ruhanemű vásárlása körülbelül 3.3 millió forintnak megfelelő összeget költött, és nem sokkal kevesebbet kislánya, Suri Cruise ruhatárára.