A Jordan néven futó modell maga köré gyűjtött hat jól megtermett nőt, rájuk adta a fehérnemű-kollekciója egy-egy darabját, önmaga pedig beállt középre. Nem kérdés, hogy kinek áll a legjobban a celebbugyi. E helyütt azért Kylie Minogue pornóba hajló fehérneműreklámjáról is megemlékezünk.

Katie Price, akinek ügyes-bajos dolgait a Velvet olvasói jól ismerhetik, ma mutatta be új fehérnemű-kollekcióját Londonban. Ez alkalommal ő maga is nekivetkőzött, de nem történt a múlt havihoz hasonló baleset, amikor hatalmas műmellei kontroll nélkül buktak ki a melltartából.

Nézegesse Jordan fehérneműit

Jordan a George at Asda céggel karöltve dobta piacra a nagymellű nők számára tervezett kollekcióját, és ennek megfelelően olyan modelleket hívott meg a promócióra, akik semmiképpen nem nevezhetők egyszálbelűnek. "A rajongóimmal együtt akartam bemutatni a sajtónak a kollekciót, így meghirdettem a lehetőséget és kiválasztottam hat lányt" - mondta Katie Price a Daily Mailnek.

A 2007 decemberében mellkisebbítő műtéten átesett modell, aki még így is jelentékeny méretekkel rendelkezik, a dagi lányok gyűrűjében villogtatta pompás testét, így szinte garantált a márka sikere.

Kell a sztárok érzékisége

Dita Von Teese

A hollywoodi hírsségek között manapság hatalmas divat nemcsak a parfümök és az idétlen, drágakövekkel berakott kapucnis pulcsik és színes esernyők marketingelése, de talán a legnagyobb kasza a fehérnemű. Dita Von Teese is saját nevével dobta piacra a Wonderbra-cég szexi melltartó-kollekcióját, kihasználva azt, hogy róla mindenkinek úgyis a szexisség jut eszébe.

Persze az okos televíziós producerek is összebeszélnek a bugyigyártókkal, a hamarosan elkészülő Szex és New York mozifilmet már talán az amerikai nők szépen kivarrt, SITC-feliratú, saját márkás csipkebugyiban nézhetik végig.

A szexi mint vírus

A Victoria's Secret, amely a közben félresiklott Spice Girls-turné legelején egy divatbemutatóval szintén hírverést keltett saját magának az angol popdívák nevére apellálva, ma már fordít egyet a mondanivalóján. A cég vezetői rájöttek, hogy elcsépelték a "szexi" szót, és inkább az igényes nőiességet fogják ezentúl hangsúlyozni.

Ez már azután történt, hogy 2001-ben Kylie Minogue a bombázó testét adta az Agent Provocateur fehérnemű reklámjához, amit az Egyesült Királyságban betiltottak, de vírusmarketingként remekül szerepelt. A Proof, azaz bizonyíték című videóra - amelyben az énekesnő egy mű-rodeóbikát lovagol meg pusztán egy harisnyakötőben és egy melltartó-bugyi együttesben - több mint 560 millió ember volt kíváncsi.