Victoria Beckham nem állt meg a farmertervezésnél, hanem a New York-i divathéten bemutatta zsákruha-kollekcióját néhány kiváltságos újságírónak. Az előkelő anyagokból készült, mindössze tízféle ruha egy-egy darabjának ára 180.000 forintnyi összegről indul. Az ex-énekesnő állítása szerint kollekcióját a saját élete inspirálta.

A kappanhangú énekesből focistafeleséggé, majd újdonsült divattervezővé avanzsált Victoria Beckham a héten bemutatta első ruhakollekcióját. A New York-i divathét egyik privát helyszínén, a Waldorf Towers királyi lakosztályában parádéztak a modellek a meghívott újságíróknak. Az összesen tízféle ruhamodellt úgy harangozták be, mint olyan estélyiket, „melyek mindegyike előkapható volna Victoria Beckham saját gardróbjából”.

A kollekció a style.com-on

„Minden nőnek, aki ezeket a ruhákat viseli, csodálatos tartása lehet majd és minden egyes oldalról nagyszerűen fog kinézni” – jellemezte vadonatúj kollekcióját a most bemutatkozó tervezőnő. A ruhák fekete, tengerkék, krémszínű, kobalt és bőrszínű változatban készültek a legdrágább anyagokból: selyemorganzából, selyem kreppből, taftból és a legfinomabb pamutból. A ruhák árát Beckhamné keményen megkéri, a Telegraph szerint a legolcsóbb 600 fontért (kb. 180.000 Ft) lesz kapható, a legdrágábbat pedig 1900 fontért (570.000 Ft) vesztegeti.

Az egész élete maga az alkotás

Minden ruhát elláttak egy hátsó arany-rózsaszín cipzárral, hogy „ne kelljen beleúsznunk és teljesen összekócolni a hajunkat”. Különleges szabásuknak köszönhetően hátul sem laposak a ruhák, és derekukon szalag fut át, állítólag a jobb tartás érdekében. Inspirációnak talán Roland Mouret Galaxy-ruháját nevezhetnénk meg, amelyet maga Victoria Beckham is előszeretettel visel, talán nem véletlenül: még a legsoványabb dívának is nőies alakot kölcsönöz. A divattervezőnő viszont nem sorol nagy neveket, akik a múzsái lettek volna, hanem egy élet munkájára hivatkozik, hozzátéve, hogy megközelítőleg ennyi ideig járt-kelt a legnagyobb tervezők munkáiban, írja a style.com.

Mrs. Beckham a divathéten

Korábbi nevén Posh Spice, aki tavaly kezdte érlelni a divatikon-szerepét, eddig leginkább a dVb-márkájú farmerokkal és napszemüvegekkel üzletelt, de nem olyan nagy sikerrel. A múlt héten pedig Hepburn-konttyal a fején legújabb női és férfi parfümjét is bemutatta, de nyilvánvaló szándéka, hogy divattervezőként is befusson, ha már énekesnőként nem sikerült. Tavaly azt a hírt terjesztette magáról, hogy ő maga, illetve a divattervezés iránti múlhatatlan vágya volt az oka az újra összeállt haute couture üzletek ajtaját.