A brazil Adriana Limát kérte fel a Victoria’s Secret arra, hogy legújabb reklámjukban mutassa be a cég legújabb, úgynevezett Miracle melltartóját. A Sun a reklám megjelenése alkalmából megemlékezett a világ negyedik legkeresettebb modelljéről. A cikk szerzője azt tartotta érdemesnek megemlíteni, hogy a modell nem hajlandó szeretkezni a vőlegényével, Marco Jaric kosárlabdással, mert keresztényi értékrendjébe nem fér bele a házasság előtti szexuális élet. Igyekszünk ennél több érdekességgel is szolgálni ebben, az Adriana Limáról szóló összeállításunkban.
A szakmájuk egyik legfontosabb állomása
A VS legújabb reklámja Adriana Limával
A Victoria’s Secret a világ legfoglalkoztatottabb modelljei közül szokta kiválasztani az aktuális modelljeit az Angels nevű elitkommandóba. A két legújabb arc a brazil Adriana Lima és a holland Doutzen Kroes, akik a luxuscég augusztus végén megjelent Szupermodellek Szenvedélye című katalógusban szerepelnek, amelyik egyszerre lenyűgöző és abszurd, csak úgy, mint a VS összes divatshow-ja. A kampányokban résztvevő modellek úgy tekintenek ezekre a felkéréseikre, mint a szakmájuk egyik legfontosabb állomására.
Az 1981-es születésű Adriana Lima szociális munkás szülők gyereke, aki gyerekkorában rettegett a vaku villanásától. A félelmét azóta sikerült legyűrnie, a modellt nem sokkal kevesebbszer szoktál lefényképezni, mint egykor Diana hercegnőt. Mára a világ negyedik legkeresettebb topmodellje lett, a Forbes magazin idei összeállítása szerint 2007-ben mintegy 7 millió dollárral sikerült gyarapítania a konyhapénzét. Mint a legtöbb pályatársa, ő is több interjúban elmondta már, hogy a modellkarriert sosem tervezte, merő véletlennek köszönheti, hogy megtalálta a számításait a divatszakmában. Kamaszkorában egy brazil bevásárlóközpontban látta meg a Ford modellügynökség munkatársa, aki fotózásra hívta.
Szereti nézni a vizet
Portrék és tágszekondok a VS Angel Adriana Limáról
A modellügynök rábeszélésére nem sokkal később nevezett az Elite Modell Ügynökség tehetségkutatóján, és megnyerte. Az ügynökség szerződésével New Yorkba költözött. A komolyabb megkeresésekre nem kellett sokáig várnia, még kezdőként szerepelhetett az olasz Vogue-ban, majd a Harper's Bazaar-ban, a brazil Marie Claire. A neve 2000-ben vált ismertté, amikor 2000-es Victoria's Secret Cannes-i fehérnemű bemutatóján kifutóra lépett Heidi Klum és Laetitia Casta mellett. Interjúi nem részei az irodalomtörténetnek, legfeljebb olyan kis színeseket ad a világ tudtára, mint hogy a modellkedésben az utazást és az új emberek megismerésének lehetőségét tartja a legjobbnak, és hogy amint teheti, felkeresi a közeli tengerpartot, és nézi a vizet.
Victoria’s Secret
A márkát Roy Raymond alapította 1977-ben az Egyesült Államokban azzal a szándékkal, hogy a feleségére számára szép fehérneműt készíttessen, látva, hogy az üzletekben kapható darabok nem tűnnek kényelmesnek, és nem is csinosak. A márka a kilencvenes évekre a világ egyik legismertebb fehérnemű brandje lett, ami többek közt annak is köszönhető, hogya nemzetközi divatszakma élmezőnyébe tartozó modellekkel reklámozza a termékeit. A legtöbbet látott VS-modellek egyébként Heidi Klum, Laetitia Casta, Daniela Pestova, Stephanie Seymour, Karen Mulder, az új generáció jeles képviselői Allesandra Ambrosio, Miranda Kerr, Karolina Kurkova és a topmodell és szandálgyáros Gisele Bundchen. A márka fehérneműi világ számos országában kapható, Magyarországon csak a designer outletekben.