24 órás maratni rúdtánc rekordot hajtott végre Pirner Alma sztriptíz-világbajnok, tizenkilenc másik rúdtáncos közreműködésével. A Guinness rekordkísérletre a Dollhouse táncstúdióban került sor, ahol hétfőn délután kettőkor pattant fel az első lány a krómrúdra, és egymást váltva egy teljes napon keresztül pörögtek, forogtak, akrobatikáztak.
Vezető tanáruk, Pirner Alma 8 órás egyéni rekordot állított fel, ő volt az, aki a legtovább bírta a megerőltetést. A showtáncos mindössze 5 percet pihent óránként, de mivel 6-7 órát is tanít egy nap, az 5. óráig könnyen vette a megpróbáltatásokat, és csak onnantól érezte a fáradtságot. „Este 10-től reggel 6-ig voltam a rúdon, hajnal 3-kor kezdtem érezni a kimerültséget, de az utolsó egy óra alatt megint fellelkesedtem, energiát adott a tudat, hogy már csak egy óra van hátra” – mesélte a Velvetnek Pirner, akinek segédkező tanítványai között volt marketing menedzser, tájépítész, HR-tanácsadó, nemzetközi kapcsolatok szakértő és bölcsészhallgató is, illetve három tréner is részt vett az eseményen.
„A rúdtáncrekordokkal az volt a célunk, hogy felhívjuk a figyelmet arra, hogy a magyar nők is képesek komoly fizikai és szellemi teljesítményre, ennek ellenére a munkaerőpiacon a nők kevesebb fizetést kapnak, ráadásul az új országgyűlésbe is kevesebb nő került be – magyarázta a rúdtáncos, és hozzátette, eddig még soha, senki nem kísérelt meg hasonló rúdtánc rekordokat. Az eseményről készült videófelvételeket és jegyzőkönyveket ezért elküldik a Guinness-nek, és ha minden jól megy, bekerülnek a rekordok könyvébe.
Ezt a fajta mozgásformát ma már több százan űzik Magyarországon, de még mindig a szexiparral hozzák összefüggésbe annak ellenére, hogy már egy kivillanó mellbimbó miatt is kizárhatnak bárkit a versenyből. Pirner tanítványai többnyire teljesen hétköznapi foglalkozást űző nők, táncstúdiójából egyikőjük a Csillag születik tehetségkutató versenybe is bekerült. A showtáncos férje, Presinszki Ákos is rúdfüggő, Európa első és egyetlen rúd-fitnesz trénere.
Még több a velveten
- Voksán Virág turnézott és vetkőzött MexikóbanTurnézni hívták Mexikóba, aztán végül egy fotózásra is felkérték. Azt mondja, nem tudták, hogy playmate volt.
- Négy fekete, két fehér bugyi az Éden nőinAz Éden Hotel 2 zárópartiján a fiúk a terpesztő celebnőknek, a lányok Omarnak örültek. Megagaléria.
- Melloldalast fittyentett a villantómester Miley CyrusTavaly óta rendszeresen találkozhat az éber olvasó Cyrus melleivel vagy a nemi szervével.




Kommentek
2010.06.16 11:28:11Rosszindulatú Vászka
Némejiket szopatnám. Persze nem ám csak úgy, hanem, hogy felhívjam a világuniverzum figyelmét a hun férfiak problémájára, hogy kevés rúdtáncost van móggyuk cidáztatni.
2010.06.16 11:32:40hikati
Egyébként mindenki, aki komolyan veszi a sportot olyan cipőben tornázik, mint Pirner Alma.
Kétség sem fér hozzá, hogy ők mind komoly sportolók :)
2010.06.16 11:35:55The Green Manalishi
2010.06.16 11:03:11halaszle
Én speciel már sok-sok éve heti 4-5 alkalommal edzek a napi munka után, majd otthon jön a harmadik műszak: fürdetés, fektetés, mosogatás, előkészület a következő napra stb.
Ettől nem érzem úgy, hogy egy expornós rúdtáncos (és tanítványai) bohóckodása lenne a megfelelő eszköz arra, hogy a nők sanyarú helyzetére irányítsa a figyelmet, sőt valamiféle változást előmozdítson. (Egyébként is tele a tököm a sok bornírt "Futás a rák ellen", "Kocogás a végbélsipoly ellen", "Tornázz a pikkelysömör ellen!" és hasonló exhibicionista baromságokból...)
Csinos csajok ezek, jól teszik, hogy mozognak, de ne kerekítsünk már nagyobb feneket az ügynek, mint ami megilleti! Ennyi erővel hétvégén nonstop kertészkedek, hogy ezzel hívjam fel a figyelmet az elhanyagolt talajtakarók és elvirágzott egynyáriak rémes helyzetére. MOndjuk az én tevékenységemnek legalább lenne valami kézzelfogható haszna: a társasház kertje még szebb, még rendezetteb lesz...
2010.06.16 11:45:27Enyhe
The Green Manalishi-é a pont!
A rúdtánc egy szexi hobby-sport. Senki sem kényszerítette őket hogy munka után sportoljanak, azert csinálják mert örömüket lelik benne. És ez is a lényege. Jól van ez így. De ENNYI! Nem ajánlatos hálószoba-praktikákkal felhívni a kormány és a társadalom figyelmét a "nők sanyarú helyzetére"... Véleményem szerint diplomás művelt hölgyeket komolyabban lehet venni, amint pl benyújtanak ezekre a problémákra megoldást kínáló indítványt. A rúdtáncra valószínűleg otthon kíváncsibb a szerencsés partner.
2010.06.16 11:48:38halaszle
Nekem akkor is tetszik amit csinálnak. Többre értékelem mint azokat, akik hazamennek, sorozatot néznek, esznek bánatukban, beasvanyodnak, megkeserednek, és gyűlölik a világot, főleg benne azokat, akik olyanok, amilyeket ők szeretnének lenni, ha lenne hozzá erejük.
De nem vagyunk egyformák, szerencsére. Kinek a pap, kinek a papné.
2010.06.16 11:50:44Charly McCoor
Szerencsére.Ámen.
2010.06.16 11:54:36Enyhe
Nem azzal van a baj amit csinálnak. Pontosabban nem a rúdtánc órákkal van a baj munka után. A baj azzal van, hogy ezt olyan felhívásra használják, amire nem való. Aki rúdtáncol, rúdtáncoljon. Aki fut, fusson. Mindennek megvan hogy mire való. A rúdtánc erre, nem való. Az szórakozásra és edzésre való. Aki pedig világmegváltó ötleteket tartogat, azt próbálja meg diplematikusan, a megfelelő módon érvényre juttatni, és csak utána (vagy előtte) menjen el a barátnőkkel rúdtáncolni.
2010.06.16 11:54:37dativus
A fikázóknak üzenem, hogy jöjjenek el egy órára és próbálják ki a gyakorlatokat. Ja, hogy lottyadt izomzattal még 10 centire sem tudjátok elemelni magatokat a földtől? Amúgy az órákra járók bármelyikének magasabb végzettége van, mint az itt kurvázók összességének.
2010.06.16 11:57:07DArchAngel
2010.06.16 11:03:11halaszle
Ember, semmi gond a sporttal. Még a rúdtánccal se, még azzal se, hogy valakik azt hiszik, komoly sportág.
Az a gond, hogy ennyire átlátszó szar ötlettel reklámozzák magukat. Meg sírnak, hogy nekik milyen szar. Ennyi erővel sokan sírhatnának. A takarítónénik is nyomhatnák az ipart nyolc órán keresztül... Vagy, hopp! De ők pontosan ezt csinálják naponta! Csak rájuk nem rejszolnak, úgyhogy kurvára nem értékesek a média számára.
2010.06.16 11:58:12Mango11
Az Alma pornos volt? Biztos?
2010.06.16 11:59:09DArchAngel
2010.06.16 11:54:37dativus Köszönöm, nem gondoltam volna, hogy csak akadémiai doktorok járhatnak oda tanulni, de ezután minden elismerésem.
2010.06.16 11:59:35Charly McCoor
Hmm.Hmm.Hmm.Van egy közhely:egyes nők szeretik , ha verik őket.A másik : egyes nőknek titkos vágyuk , hogy kurvák lehessenek.
Mégis hol láttak ezek előszőr rúdtáncot ? Gondolom egy filmben , ahol egy luvnya vonaglott a rúdon és egy csapat kocsányülő szemű hím nézte , akiknek szó szerint csöpögött a nyál a szájából.Gondolom , ez is egyfajta motiváció.
2010.06.16 12:01:38DArchAngel
2010.06.16 11:58:12Mango11 Google:[link]
2010.06.16 12:02:29dativus
DArchAngel: megint túlzol. Arra reflektáltam, amit valaki fentebb írt, hogy az órára járók nyilván képzetlen, sötét luvnyák akik ezzel akarnak a jövőben pénzt keresni. Ha valaki nem tartja sportágnak, az menjen el, próbálja ki, utána kommenteljen.
2010.06.16 12:03:06Parajpuding
Mi a túró erotikus a rúdtáncban? Főleg akkor, ha olyan kiöregedett transzvesztita külsejű nő csinálja, mint ez a P.A.
1/2 6:)
2010.06.16 12:10:07Enyhe
Napi nyolc orát dolgozom, munka mellett tanulok, és háztartást vezetek. Van aki munka mellett rúdtáncol. Vagy alapból ez a munkája. Ez eddig mind rendben van. Én is jópofa dolognak tartom, biztos hogy pozitív hatással van az ember kondíciójára és párkapcsolatára egyaránt. De aki rúdtáncol, miből kiindulva szomorkodik a nők sorsán? Én sem indítok társadalmi felhívásokat, pedig női informatikusként tudnék mit mesélni a nők megbecsüléséről. De ha egyszer mégiscsak megtenném, akkor sem rúdtánccal hivnám fel magamra a figyelmet, mert tudnám, hogy ez bizony nem visz engem előrébb. Ha annyira műveltek azok akik ott táncolnak, még jobban kéne ezt tudniuk mint nekem.
2010.06.16 12:14:23DArchAngel
2010.06.16 12:02:29dativus Jó, de legyél szíves akkor te se degradálja le minden kommentelőt gyépés fikagéppé, mert még magamra veszem :)
Minden jót!
2010.06.16 12:23:13babybandita
Csak egyszer próbáljátok meg idióták megtartani magatokat azon a rúdon!! Már megint akkora a pofátok arról amiről nem tudtok semmit de komolyan! - Bezzeg mikor ott pörgetné magát a csaj nektek a rúdon akkor meg csorogna a nyálatok, de igenis egy két rúdtáncosnak komolyabb fizikai felépítése van mint egy akármelyikőtöknek!
Látszik, hogy hülye magyar emberek vagytok, akiknek nincsen más elfoglaltságuk, csak fikázni az olyanokat akik valamiben mások mint ők, akár jobbak akár nem!
Ha nem tetszik valami takarodjatok innen, azt csináljátok amihez értetek...mert a fikázás már kimegy lassan a divatból!
2010.06.16 12:24:50halaszle
Mondjuk ezért a kommentért kár volt:(
2010.06.16 12:36:01Charly McCoor
Nos , babybandita , azért mert jópáran sunáznánk egy ilyen rúdtáncost , az valóban egy pozitív értékelés , az meg negatív , hogy mást viszont azért mégsem tennénk velük.Vésd ezt bele , abba az idegen agyadba.
2010.06.16 12:36:41d0nv1ru5
babybandita: te tudod, én tudom, mi tudjuk... a sok tudatlanul savazó kommentelő meg mind sötét és korlátolt! :D
2010.06.16 12:37:30mode
nekünk is ilyen parkettánk van:D
2010.06.16 12:38:26babybandita
Charly McCoor: Igen látszik, hogy te is a Napiszaron nőttél fel! Minden elismerésem!
Csak gáz, hogy legtöbben mást se tudtok csinálni mint csak fikázni fikázni és fikázni!
2010.06.16 12:40:36Enyhe
babybandita! látom te sem érted:) senki nem vitatja a rúdtánc fizikai nehézségeit. Csupán azt, hogy a rúdtánc nem való társadalmi problémák lekűzdésére. Máskor mielőtt ennyire felidegesíted magad, agyvérzés helyett inkább olvasd el figyelmesebben a kommenteket...
Azonban a már sokadik rúdtáncosok erőnlétét hangsúlyozó indulatos komment miatt itt jegyezném meg hogy nem ez az egyetlen kemény sport, valamint érdekesnek tartom hogy a keményebb, ámde erotikus vonásokat nélkülöző sportokat miért nem védi senki? Pl.: babybandita te a karate-t próbáltad már? Próbáltál már annyit futni és edzeni egyszerre és minden után még több ütést eltűrni és csillapítani az izmaid segítségével nyikkanás nélkül? látod te sem tudsz mindent,ígyhát ne tégy úgy, mint aki mégis.
és hogy te is értsd: 1. a rúdtánc jó dolog, hobbysport, ami az edzőterembe és otthonra való (extrémebb esetekben színpadra) nem pedig társadalmi problémák felhívására, mert ezzel nevetségessé teszi a célt. És nem azért mert nevetséges a rúdtánc, hanem mert nem összeegyeztethető a kettő a fent említett okok miatt sem.
2. Senki nem kíváncsi a rúdtáncosok műveltségére, épp ezért nem is vitatja azt senki, mert a tevékenységhez nincs köze. Teljesen mindegy hány diplomával rendelkezik az aki rúdtáncol, nem az egyetemi tudását kamatoztatja az edzésen. Nyilvánvalóan, hisz arra a munkahely való. Egy művelt nő tisztában van ezzel. Meg azzal is hogy a rúdtánc szórakozásra és edzésre való, valamint hogy a már sokszor említett problémák megoldására hivatalos eljárás, indítvány beadás való. Ez ilyen egyszerű...
2010.06.16 12:42:28Charly McCoor
Ez egy fikázó oldal , ha még nem tünt volna fel.Meg most , hogy már tudom , fotózást is válalsz , egy picit más megvilágitásba esik a hozzáállásod.
2010.06.16 12:44:21babybandita
A kommentem a legalja mást nem csináló csak mindent fikázó népségnek szólt... köszönöm! hagyjuk is, folytassák csak a fikázgatást, hátha ettől szebb napjuk lesz! :-)
off...(nem kaptam agyvérzést köszi)
2010.06.16 12:44:23bestmuffin
Nos, én felvállalom, ha lesz rá annyi felesleges pénzem, én szívesen tanulnék rúd táncot. És miért? Mert érdekel, szexisnek tartom és ki szeretném próbálni hogy nekem vajon menne-e. Azért ehhez nem gyenge izomzat kell, bár akinek csak a risza risza jut eszébe a rúd táncról, annak aztán hiába magyaráz az ember (lánya). Ha van egy kis időtök és ha érdekel, keressetek rá a guglin a versenyekre és lehet utánuk csinálni.
2010.06.16 12:44:29Enyhe
d0nv1ru5 ! Mindenki hülye, csak te vagy helikopter, ugye?:) Azért szívesen megszámolnám hogy észérvekkel hányan kommentelnek a védők, és hányan az ellenzők közül. De ha jól vettem észre, a védők nem is igazán értik hogy az ellenzők mit is elleneznek pontosan...
2010.06.16 12:51:18halaszle
Enyhe, javaslom olvasd el a kommentek elejét...nem azzal kezdődött hogy észérvekkel vitatkozunk sportól, illetve problémák megoldásátról, alternatívákról, stb. Azzal kezdődött hogy inkább söpörtek vagy vasaltak volna 24 órát ezek a kurvák, meg hogy ebben vajon mi a megerőltető. Különösen helyes volt a szandálos vonal.
2010.06.16 12:54:45d0nv1ru5
Enyhe: LOL
a már elfogadott sportágakat minek védeni?
épp azért próbálják minden eszközzel tudatosítani az emberekben, hogy a rúdtánc nem egyenlő pornó, mert a sok korlátolt gondolkodásmódja csak idáig ér.
ennyiről szól az egész.
persze akiknél csak odáig tart egy kritika, hogy "ez hír?" / "sunáznám" / "minden nő kurva"...azoknál ez eleve esélytelen. :D
2010.06.16 13:02:16d0nv1ru5
Enyhe: az itt kommentelők nagy részének minek az észérv? ...alkalmatlanok az ilyesmire, intelligencia-hiány, stb
téged nem vettelek közéjük (azt hittem erre nem kell külön felhívni a figyelmet :D), de ezzel a "mindenki hülye..." dumával elbizonytalanítottál :DDDDD
2010.06.16 13:03:38Enyhe
halaszle, a cikk lenyege hogy 24 órát rúdtáncolt pár lány azért, hogy felhívják a figyelmet a nők sanyarú sorsára. Nem látom be, hogyan segíthetett volna jobban 24 órányi vasalás. Az, hogy ki mit csinál a szabadidejében, magánügy. Mindenki azt csinál amit akar. Viszont amikor a szabadidős tevékenységet társadalmi felhívásra használják, már nem mindegy mi az a tevékenység.
Az első kommenteket is elolvastam, bár azokat én lezártnak tekintettem, mert a vita elkanyarodott a "sportnak számít e a rúdtánc" témáról, így feleslegesnek tartottam újra előhozakodni vele, bár írtam hogy nem vitatom a nehézségét, ugyanakkor egy karate mestert többre tartok, és valószínűleg az izomzata is több mint egy keményen edző rúdtáncosé. Csak másra használja, valamint van más haszna a kondícióban tartás mellett...
Bár arra kíváncsi lennék hogy miért gondolod hogy aki hobbyból rúdtáncol, miért kurva. Szerintem nincs abban semmi rossz hogy tanul valami olyat, ami a pasijának vagy férjének is hasznára válik, vagy élvezetére. Az, ha már foglalkozás szintjén űzi, és vadidegeneknek mutogatja mindenét, már szerintem sem túl etikus, ugyanakkor ettől még mindig nem lesz kurva. A kurva ugyanis az a nő, aki pénzért szexuális szolgáltatásokat nyújt. Tehét a érintkezik a kuncsafttal az előadás után, akkor már valóban kurva.
2010.06.16 13:05:35halaszle
Én aztán egy szóval sem mondtam hogy a rúdtáncosok kurvák! Épp azon akadtam ki hogy ezt ÍRTÁK!
2010.06.16 13:09:02Enyhe
"2010.06.16 12:36:41d0nv1ru5
babybandita: te tudod, én tudom, mi tudjuk... a sok tudatlanul savazó kommentelő meg mind sötét és korlátolt! :D"
A mindenki hülye csak én vagyok helikopter szólás mondás erre a kijelentésedre vonatkozott, ez a te szavaid leegyszerűsített fordítása mert az hogy minden savazó kommentelő sötét és korlátolt, nem észérvként támasztja alá a véleményed.
2010.06.16 13:12:28boriszgodunov
ez a pirner alma olyan mint egy körte csak nagyobb
2010.06.16 13:24:04d0nv1ru5
Enyhe:
némi értelmezésbeli problémát vélek felfedezni nálad :)
nem az a gond, ha valaki más véleményen van, hanem ha csak fikázik miközben értelmes véleménye nincsen.
épp ezért nem is hallhattál tőlem véleményt, észérveket, mert a nagy többséggel eleve teljesen felesleges leállni megvitatni adott témát.
2010.06.16 13:30:18Enyhe
hát akkor azzal vitasd, akivel nem felesleges!:)
egyébként nem tudom észrevetted e, de egy két hosszabb komment után már nme záporoznak boriszgodunov-éhoz hasonló magasröptű megjegyzések:)
2010.06.16 13:32:06The Green Manalishi
2010.06.16 13:09:02Enyhe
Szerintem hagyd, nem értik. Világosan leírtad, hogy mi a gond: komoly társadalmi problémákra nem a szórakoztató-erotikus jellegű hobbival (rendben, legyen: sporttal) kell felhívni a figyelmet, mert hiteltelenné, hamissá, komolytalanná válik az egész.
A világon semmi baj a rúdtánccal, megvan ennek a helye úgy a szórakozásban, mint egyfajta sporttevékenységként. Készséggel elhiszem azt is, hogy csupa PhD-s egyetemi tanár, filozófus, író, tudós jár a klubba (bár engem inkább - vessenek meg - egy rúdtáncos esetében a segge érdekel, nem a diplomája).
DE vajon miért nem arról szól a hír, hogy P.A. és tanítványai 1 napot dolgoztak a gátakon, hogy felhívják az embrek figyelmét az árvíz súlytotta családok/asszonyok nehéz helyzetére, segítsenek és másokat is erre ösztönözzenek? Ha olyan kib****tul acélos fizikumuk van, egy kis homokzsákolás meg sem kottyant volna... Avagy elég lett volna annyi, hogy ez egy Guinnes rekordkísérlet és kész. Azzal megint nincs baj, ennél sokkal hülyébb rekordokat is állítottak már be, a csajok itt meg legalább jól néznek ki. Sokkal emberibb, természetesebb lett volna, ha beérik annyival: ez a mi hobbink, szeretjük csinálni, ez egy jó buli és kész.
2010.06.16 13:32:42Imeon
"2010.06.16 12:54:45d0nv1ru5
Enyhe: LOL
a már elfogadott sportágakat minek védeni?
épp azért próbálják minden eszközzel tudatosítani az emberekben, hogy a rúdtánc nem egyenlő pornó, mert a sok korlátolt gondolkodásmódja csak idáig ér.
ennyiről szól az egész."
Ez nagyon tetszett, nem tudom abbahagyni a nevetést. Pirner Alma pornószínésznő tudatosítja az emberekkel, hogy a rúdtánc nem pornó.:-))))))))))))
2010.06.16 13:38:58Enyhe
The Green Manalishi
Köszönöm!:)
Amúgy ami ebben a az egész dologban a leghiteltelenebb, az a hősként leírt nyolc órát táncoló expornós Alma. Majdnem olyan, mintha Kelemen Anna aktfotó-sorozattal szerette volna felhívni az emberek figyelmét a szegény elnyomott nőkre. Hiteltelen és nevetséges. A szitu ugyanaz: nincs semmi baj az aktfotózással, amig az erre szakosodott magazinokban marad.
2010.06.16 13:41:38WhiteSaint
Imeonnak és a hozzá hasonlóknak gratulálok.
Sok nő azért jár rúd- vagy csak simán erotikus tánc edzésre mert kurva. Ennyit tudtok.
Én és még nagyon sokan munka után járunk, ki azért, hogy a sok ülő munka után megmozgassa magát, ki azért, hogy a férje szülinapjára betanuljon egy jó kis számot és ezzel örömet szerezzen neki, és még sorolhatnám, mindenkinek meg van az egyéni indoka.
Elég iq negatív hozzáállás az amit itt sok ember tanúsít. Biztos minden nő kurva aki táncolni jár... Eszméletlen korlátoltak vagytok. Tisztelet a kivételnek.
2010.06.16 13:41:38lilly.alien
Melyik korlátolt agyú liba nem érti:
Rúdtánc egész nap = nem munka,
Komoly, termelő és szolgáltató munka = kőkemény munka,
Rúdtánc oktatás = hobbi,
Rúdtánc = nem sport,
Egész nap rúdon pörögni = vérciki,
Az, hogy az előttem szólók is mondták:
Pornószínésznő akarja tudatosítani, hogy ez sport, és nem kurvás = nagyon vérciki.
Igen, nekem savanyú a szőlő, lottyadt, dagadt picsa vagyok, de legalább pénzt keresek olyan munkával, amivel a megélhetésem biztosított. Le lehet kopni!
2010.06.16 13:42:35lilly.alien
Plusz:
Egymáshoz össze nem illeszthető dolgot összekapcsolni = nagyon ciki!
2010.06.16 13:42:43The Green Manalishi
Most nézem csak, mekkora tapló voltam: árvíz súlytotta, ly-vel... természetesen az árvíz sújtotta a helyes.
2010.06.16 13:45:04WhiteSaint
Szerintem ezúton köpködjetek le minden énekest, aki bármilyen témában figyelemfelkeltés céljából ad koncertet. Hogy miért nem megy az is homokzsákot rakodni! Mocsodék! Ehh..
2010.06.16 13:45:43d0nv1ru5
Imeon:
te vélhetően kiskorodban pelenkába vizeltél. meg se próbáld beadni az embereknek, hogy ma már WC-re jársz intézni a dolgodat! :DDDDD
2010.06.16 13:47:41WhiteSaint
Arról meg nem is beszélve, hogy ha valaki pornózott, az el is áshatja, illetve áshatná magát, ha azokra hallgatna akik itt írogatnak, akkor is, ha már mást csinál. Pornózott igen, sosem tagadta, most meg táncot tanít. Eszméletlen nagy bűn.
2010.06.16 13:47:45The Green Manalishi
2010.06.16 13:41:38WhiteSaint
"Én és még nagyon sokan munka után járunk, ki azért, hogy a sok ülő munka után megmozgassa magát, ki azért, hogy a férje szülinapjára betanuljon egy jó kis számot és ezzel örömet szerezzen neki."
Nagyon jól teszed, (és bevallom, egy kicsit irigykedek a szerencsés fickókra...:)).Ezzel helyén is van a rúdtánc téma.
Ha azonban elfogadjuk, hogy a nők nehéz helyzetén segíteni akartok, akkor erre válasszatok egy, a probléma súlyának megfelelő tevékenységet - az sem kizárt, hogy ezt a rúdtánc klub közösen végzi.
Vagy rúdtácoljatok azért, hogy másokat meggyőzzetek róla, hogy ez egy jó buli.
Jó, hogy nem az afrikai éhezőkért táncoltok, vazze!
2010.06.16 13:49:39The Green Manalishi
2010.06.16 13:45:04WhiteSaint
Az sem sokkal jobb, ámbár pl. ha a bevétel egy részét vagy egészét felajánlja, úgy legalább valami kézzelfogható segítséget nyújt.
2010.06.16 13:50:58WhiteSaint
Nahát már "vazze" is van, és még mi vagyunk tanulatlan, 8 általánossal rendelkező szőkék :D
2010.06.16 13:51:32lilly.alien
Aki pornózott, annak az erkölcsi megítélése itthon nagyon a béka segge alatt van, és ezzel lezártam a témát.
2010.06.16 13:51:38d0nv1ru5
WhiteSaint énekes példája korrekt volt.
The Green Manalishi! ha ennyire társadalmilag érzékeny vagy, te miért nem a homokzsákolásban segédkezel épp, ahelyett hogy másnak osztod be a programot? :)
2010.06.16 13:55:08The Green Manalishi
2010.06.16 13:50:58WhiteSaint
A "vazze" csupán egy valóban nem túl elegáns, de megszokott fordulat, ami itt a Velveten előfordulók közül még az enyhébbek közül van.
Mellesleg más kommentelő - általad vélt - tanulatlansága nem igazolja a te képességeidet.
Végül, én nem írtam egy szóval sem, hogy ti 8 elemis szőkék lennétek.
2010.06.16 13:57:26The Green Manalishi
2010.06.16 13:51:38d0nv1ru5
Tévedés! Én nem állítottam, hogy én milyen rendkívül érzékeny, segítőkész lennék, a példa nem erről szólt.
Nem azt írtam, hogy "bezzeg én a gáton güriztem!". Ne tessék kiforgatni a szavaimat!
2010.06.16 13:58:57DArchAngel
2010.06.16 13:45:04 WhiteSaint Részemről inkább az idegesít (olvass vissza), hogy ilyen átlátszó módon reklámozzák Pirner asszony stúdióját. Hogy 24 órán át küzdenek a női egyenjogúságért egy tipikusan olyan dologgal, ami történelmileg eléggé összefügg a nők kihasználásával, testük árucikként való felhasználásával. Akkor legalább megint a kutyáknak gyűjtött volna.
2010.06.16 14:05:02The Green Manalishi
2010.06.16 13:51:38d0nv1ru5
Nem volt az. Az énekesek, művészek, stb. a legtöbb esetben - mint írtam fentebb - a bevétel egy részét vagy egészét felajánlják a támogatni kívánt célra. Ez konkrét, kézzelfogható segítséget jelent.
A seggrázás, bocsánat, rúdtánc-sport jottányit sem mozdított (hiszen nem mozdíthat) előre a nők nehéz helyzetén. Annak sem lett volna akadálya, hogy a klub tagjai fellépjenek valahol és a belépődíj egy részét vagy a bugyipénzt odaadják mondjuk a NANE-nek.
Ehelyett futtatjátok itt P.A. klubját, hülye ideológia mellett...
2010.06.16 14:06:58The Green Manalishi
2010.06.16 13:58:57DArchAngel
"Hogy 24 órán át küzdenek a női egyenjogúságért egy tipikusan olyan dologgal, ami történelmileg eléggé összefügg a nők kihasználásával, testük árucikként való felhasználásával."
Gratulálok uram, igen jól elkapta a lényegét! Nem is kellene ezt tovább ragozni.
2010.06.16 14:08:17Enyhe
Azért arra kíváncsi lennék hogy a többség mit szólna ahhoz ha egy nap a mondjuk 14 éves lánya hazamenne a suliból, és közölné hogy: "Anya! Én mától nem járok úszásórákra, rúdtáncolni fogok helyette!", akkor mit szólnának...:)
Egyébként az énekesek nem jó példák. Ők alkotnak. Adnak. Énekelnek, amihez zene kell, ének tudás, és szöveg. És ha valaki énekesként példakép, általában van hitele, és ha jól használja sokat lentíthet a fiatalok jó nevelésén. És amikor árvíz miatt vagy bármilyen más katasztrófa miatt ők énekelnek, a bevétel nagyobb részét az ő segítésükre ajánlják fel.
Szemben ezzel, ha valaki pornózott, annak már nincs hitele, és pláne ne akarjon példaként előljárni. Odáig rendben van hogy rúdtáncot oktat és ezzel sok nő házaséletét jobbáteszi. De az hogy csinál egy rekord kísérletet, és kitalálja hogy ezzel most ő a nők nehéz sorsára hívja fel a figyelmet ( nem az üzletet akarja fellendíteni, dehoooogy...) az már nincs rendben. Ő, mint a szexipar kiöregedett oktatója, maradjon is meg ennél, ne akarjon ezzel bármilyen magasrőptű célt elérni, mert ezzel nem lehet.
2010.06.16 14:10:08d0nv1ru5
2010.06.16 13:57:26 The Green Manalishi
akkor meg miért keverted ide az árvizet?
azt sem értem, hogy miért baj az, ha valaki a saját eszközeivel próbálja meg valamilyen problémára felhívni a figyelmet?
a rúdtáncos valamilyen fura okból kifolyólag épp a rúdtáncolással akar elérni valamit. nahát! :D
2010.06.16 14:10:53halaszle
Ha jól vagyok tájékozódva, minden iskolája teltházzal üzemel...nem hiszem hogy ez lett volna a célja.
2010.06.16 14:11:29Enyhe
ez senkin sem segít, viszont a nők újabb lejáratása.
"lenéznek? hát akkor vonaglok nyilvánosan egy fém rúdon!"
most őszintén! kinek jön össze ez a két dolog?
2010.06.16 14:13:12Enyhe
van ami otthonra való és nem tartozik másra, és van, amivel lehet példát mutatni. ennyi.
2010.06.16 14:16:30The Green Manalishi
2010.06.16 14:10:08d0nv1ru5
Az árvíz, mint említettem, csupán egy példa volt, s mint ilyen, nyilván nem tökéletes. Arra próbált rámutatni, hogy számos lehetőség van, ahol a segíteni vágyók tényleges és értékes segítséget nyújthatnak a rászorulóknak.
Ezzel szemben a P.A. féle demo nyilvánvalóan semmiféle haszonnal nem járt.
Természetesen ki-ki megválaszthatja, hogy milyen eszközzel kíván figyelmet felhívni, azonban nem szerencsés, ha az eszköz alkalmatlan a célra. MInt többen kifejtették itt, a rúdtánc nem alkalmas arra, hogy a nők nehéz helyzetére irányítsa a figyelmet.
2010.06.16 14:19:46The Green Manalishi
2010.06.16 14:08:17Enyhe
Drága Hölgyem, önnek sajnos van egy olyan fogyatékossága, amely eleve reménytelenné teszi, hogy itt e vitában helytálljon.
Ez a fogyatékossága a realitások talaján álló, egészséges erkölcsi érzék. Ezzel manapság nehéz.
2010.06.16 14:20:36The Green Manalishi
2010.06.16 14:10:53halaszle
Ugyan. A marketing mindig jól jön. Ha egy vállalkozás ingyen hirdethet, miért ne tenné?
2010.06.16 14:27:42d0nv1ru5
itt egy rekordkísérletről volt szó, amihez kapcsoltak egy problémát.
a probléma nem az árvíz, nem a NANE, nem feltétlenül a nők sanyarú helyzete, stb.
van pl egy olyan lehetséges olvasata, hogy a rúdtánc nem egyenlő erotika/pornó/szexuális eszköz (lehet az is, ha valaki épp úgy csinálja).
pl az RSG-t/szinkronúszást miért nem kapcsolja össze senki a pornóval?
ugyanis ezekhez lehet hasonlítani, csak amíg ott talajon/vízben hajtják végre a gyakorlatokat, addig itt egy fémrúdon.
se csöcsöt, se pinát nem látsz itt se, ott se.
ruha nem kerül le itt se, ott se.
hol itt a pornó???
2010.06.16 14:29:29Enyhe
a mozdulatokban? a rúdtánc eddigi történetében? :)
2010.06.16 14:30:14Enyhe
a rúdtánc eredeti céljában? :)
2010.06.16 14:30:45Enyhe
az oktató előéletében?
2010.06.16 14:31:52halaszle
Sehol. Ez "csak azért" pornó mert egy expornós oktatja, és mert valószínűleg nagyon jól megél belőle. A pornósoknak "kutya kötelességük" elzülleni és kábítószerfüggő számalmas roncsként vegetálni, majd fiatalon elhunyni. Az nem fér bele a képbe hogy okosan használva azokat a javakat, amikért megdolgozott, kamatoztassa, és üzletasszony legyen belőle.:)
Kérem mindenki értse meg a macskakörmöket!:)
2010.06.16 14:35:08d0nv1ru5
és akkor lehetne folytatni azzal, hogy a rúdtáncos nem pornós.
persze akik nem tudják félretenni Pirner Alma személyét, azoknak hiába is említem a többi lányt, akik csupán heti x-szer eljárnak mozogni, és épp ezt választották maguknak nulla erotikával, nulla pornóval az egészben.
2010.06.16 14:36:18Enyhe
már úgyérted a pornóval dolgozott meg bizonyos javakért?:)
nos, legalább abban egyetértünk hogy a pornós karrierjét így most kamatoztatja.
nem kötelező természetesen tönkremenni a pornó után (márha ez előtte még nem történt meg...) de ne akarjon jó példával előállni magával és a rúdtánc rekordjával, mert ő nem az. Nem mondom hogy az emberiség szégyene, mert nem az, és nagyon jó dolog hogy egy újfajta szórakozást biztosít sok sok nő számára a szabadidejükben, de ezt ne olyan ember tegye aki pont hozzájárult a társadalom nőkről alkotott véleményének kialakításában.
2010.06.16 14:38:37Enyhe
már a problémákra történő figyelemhívást ne tegye egy ilyen nő.
Kelemen Anna se lobbizik hogy "márpedig a nők erősek és okosak és ügyesek és szépek"
2010.06.16 14:39:01Vadegér
bazmeg rúdtánccal kell a problémákra felhívni a figyelmet? Hová jutottunk... Sok hülye kurva rúdtáncoljon csak, akkoris csak kurvák maradnak...
Próbálkozzanak mással, ne egy ilyen idiótasággal
2010.06.16 14:39:38Enyhe
van egy múltja, van egy jelene, ne akarjon másnak tűnni mint ami
2010.06.16 14:40:49Enyhe
Vadegér
Kitalálom!: "minden nő kurva!"
:)
2010.06.16 14:41:32Enyhe
bezzeg a fotókat tuti végignézted többször is!:)
2010.06.16 14:43:17halaszle
Elég sok oldalon megjelent a téma, és pl. találkoztam azzal, hogy PA és a lányai sztiptízrekordot döntenek. Nos, ez sem igaz...már abban sem vagyok biztos hogy nem kifacsart-e az idézet, nem félreértelmezett-e az a dolog, amiért itt egyesek kurváznak, mások pedig próbálnak róla értelmesen vitatkozni (az utóbbi nekem sokkal jobban tetszik. Végre egy bejegyzés kommentelése, ahol lehet egész mondatokat olvasni.)
2010.06.16 14:44:37Hungman
Isteni s*eggek!
2010.06.16 14:44:49d0nv1ru5
Enyhe:
ezennel visszakanyarodok az első szavaimhoz :D
korlátoltság...
benned van egy sztereotípia, miközben (feltételezem) élőben nem láttál még olyan rúdtáncot, amiről szó van.
"a mozdulatokban?" - a nem tornagyakorlatos, hanem tánc jellegű mozdulatokat bármelyik diszkóban megtekintheted.
"a rúdtánc eddigi történetében?" - ezek szerint te pl minden németet fasisztának tartasz, mert ugye eddigi történetében.
"a rúdtánc eredeti céljában?" - igazad van. mindennek csakis egy és egyetlen célja lehet. LOL
"az oktató előéletében?" - képtelen vagy elvonatkoztatni Pirner Almától.
mi köze van a most rúdtáncoló, civil lányoknak P.A. előéletéhez???
2010.06.16 14:46:04dee01
Egy megjegyzésem lenne, elsősorban a férfiakhoz.
Nagyon meglepődtem, amikor pár hónapja érdeklődtem az iskola egyik tanáránál, hogy mi a tanulók aránya rúdtáncnál. A sok nőre három? öt? - nem emlékszem pontosan, de furcsán kevés - férfi ha jutott összesen akkor.
Számomra nem kérdés, hogy komoly erőnlétet igényel a rúdtánc. Javaslom, próbálják ki :) Dolgozzanak kicsit a hölgyek figyelméért, némi extra izom nem fog megártani! (a szájkaraténál jobb sport, szerintem...) Biztosan lenne közönsége egy férfiak tartotta bemutatónak, és sokan szívesen nézegetnénk képeket róla a velveten is :)
2010.06.16 14:48:24halaszle
Én pl. már most megrendelném a férfi rúdfitness műsorra az első jegyet!
És most ez tényleg komoly!!:)
Szeretek kidolgozott testű férfiakat nézni, mint minden más egészséges nő:).
2010.06.16 15:03:38Enyhe
2010.06.16 14:44:49d0nv1ru5
Enyhe:
ezennel visszakanyarodok az első szavaimhoz :D
korlátoltság...
ha hiszed, ha nem, láttam már ilyet, sőt! vettem magamnak otthonra egy sztriptíz oktató dvd-t. jópofa ötletnek tartom hogy ilyen apróságokkal tegyük érdekesebbé a párkapcsolatot.
de nem megyek ki a parlament elé sztriptízelni hogy segítsenek a magyar gazdák helyzetén!
diszkóba nem járok, az olyan zenét szeretem, amiben legalább hangszerek megszólaltatására vették a fáradságot.
a rúdtánc eredeti célja a férfiak felizgatása, hogy felbuzdulva és eszüket vesztve minél több pénzt dugdossanak a táncosnők bigyijába a night klub tulajdonosok nagy örömére.
amugy a németek nácik voltak, az olaszok voltak fasiszták....
attól hogy ez ma sok nő szabadidős tevékenységét jelenti, attól még ez ilyen szemszögből újkeletű dolog. Én még ott tartok hogy feltűnően lenge ruházatban félreérthetetlenül erotikusan táncolni, night klubban szokás.
"az oktató előéletében?" - képtelen vagy elvonatkoztatni Pirner Almától.
mi köze van a most rúdtáncoló, civil lányoknak P.A. előéletéhez???
az oktató, bármit is oktat, példakép. hisz tőle tanulsz, mert azt szeretnéd tudni amit ő tud. a pornó színészet nem jó példa.
ez nem korlátoltság, hanem azt jelenti hogy mindennek megvan a maga helye. a pornonak a videótékák rejtett polcain, a rúdtáncnak night klubban otthon és immár edzésen, de egyiknél sincs helye a társadalmi problémákra történő figyelemfelhívás területén...
2010.06.16 15:14:20DArchAngel
2010.06.16 14:06:58 The Green Manalishi
Jó, hülye vagyok. De akkor mi a lényege?
2010.06.16 15:45:18The Green Manalishi
2010.06.16 15:14:20DArchAngel
ja, nem irónia volt. Szóval: egyetértek maximálisan.
Így O.K.?:))
2010.06.16 15:49:50DArchAngel
2010.06.16 15:45:18 The Green Manalishi
Értem, csak az szokatlan "Uram" miatt teljesen ironikusnak hangzott :)
2010.06.16 16:21:40Mannah
Nem kell túlragozni:
expornós rúdtáncot tanít, ami KURVÁRA NEM SPORT, NEM IS VOLT, ÉS NEM IS LESZ SOHA.
Szép alakot, izmos testet csinál, de MAGÁNÜGY, akárcsak egy tantra, vagy egyéb szexuális jellegű tanfolyam. Téma lezárva.
2010.06.16 16:29:49Mannah
Ez nagyon durva basszus! Pirner Alma és csapata itt nyomatják a propagandát.
Pl:
"Én pl. már most megrendelném a férfi rúdfitness műsorra az első jegyet!
És most ez tényleg komoly!!:)
Szeretek kidolgozott testű férfiakat nézni, mint minden más egészséges nő:)."
Ésatöbbi...Ésatöbbi...
Na meg a hozzászólások. A legtöbb ember pontosan a helyén kezeli a rúdtáncot, annak tekinti, amire VALÓ, de ez a halászlé és barátai álnéven kommentelő brigád istenesen nyomják a szót ellenük.
2010.06.16 16:31:57Mannah
Itt a pont:
"ez nem korlátoltság, hanem azt jelenti hogy mindennek megvan a maga helye. a pornonak a videótékák rejtett polcain, a rúdtáncnak night klubban otthon és immár edzésen, de egyiknél sincs helye a társadalmi problémákra történő figyelemfelhívás területén..."
A RÚDTÁNCOT TEKINTSÜK CSAK ANNAK, AMI!
2010.06.16 16:34:58halaszle
Ha "istenesen nyomják a szót ellenük" akkor az elismerésnek hangzik....
Akivel esetleg hasonló véleményen vagyok, az még ettől nem a barátom. Nekem tetszett ez a téma, hozzászóltam, volt akivel lehetett értelmesen véleményt ütköztetni és ennyi. Eddig nem tettem ilyet, de ha lesz hasonló, amiben van lehetőség élvezhető vitára, a jövőben is fogok.
2010.06.16 20:22:08Lámpa Lajos
látjátok rudasluvnyák, tényleg annyira sötét picsák vagytok hogy azt se értitek mit kifogásoknak a fikázók.
2010.06.16 21:41:12antiszociális exlúzer
Clearvoyance
Ott a pont :)
2010.06.16 21:41:51antiszociális exlúzer
Enyhe
Meg ott.
2010.06.16 22:05:12Sеntа'
Le a kalappal a lányok előtt, hihetetlenül erősek, ügyesek és csinosak is. Pirner Alma pedig nagyon ügyesen kitalálta ezt a "bizniszt" mert az is egy kicsit, pl. leánybúcsúkat tartanak nála leányok a stúdiójában, Alma tanítgatja őket rúdtáncolni. Az a lány, akitől a leánybúcsús beszámolót hallottam, közel sem cicababa típus és a barátnői sem: "igazi" bölcsészek :) Mégis, vagy pont ezért, mert egy percig sem vették komolyan, rendkívül jól szórakoztak, sokat nevettek (feltételezem a bénázásaikon:) Kicsit pasizós-pajzán a téma, ami "szokás" leánybúcsún, de nem az suvernyák marcipán pénisz tortadísz copatás, vagy ami még silányabb, táncos fiú rendelés, menyasszonynak kínos helyzetbe kerülés. (hacsak nem fulltufa és kifejezetten élvezi) Szóval nagyon dícsérték az eseményt, és kedvesnek tartották Almát. Szerintem is jópofa dolog. (de azért nem igazán vágynék efféle leánybúcsúra invitálásra:) Ellenben ezért a "munkaerőpiacos promóért" kár volt, semmi köze hozzá, sőt, kissé nevetséges is szerintem...
2010.06.16 22:16:36Sеntа'
Ó, igen... elfelejtettem megemlíteni, hogy sok teljesen hétköznapi, ribanckodáshoz semmi köze sportoló lány is jár a stúdióba, hiszen edzésnek kemény, hatékony, de sokkal szórakoztatóbb, mint a súlyzózás...
Szerintem nem kizárt, hogy hamarost olyan felkapott lesz a rúdtánc, mint a manapság oly divatos hastánc. (vagy az már lecsengőben?)
2010.06.17 10:25:03d0nv1ru5
2010.06.16 15:03:38 Enyhe
a sztriptízoktató-DVD-dnek max annyi köze van a rúdtánchoz, hogy a rudat használják eszközként a produkcióhoz. a rúdtánc viszont a gyakorlatokról és a mozgásról szól, nem pedig a vetkőzésről + a szexualitásról (jelen esetünkről beszélek)!
köszi, magamtól is kitaláltam, hogy mire gondolsz a rúdtánc eredeti céljával, ahogy a németes észosztásra is számítottam. csak azt nem értem, ha ilyen jól tájékozott vagy bizonyos esetekben, akkor másban amihez hozzászólsz, miért nem update-eled a tudásod???
és akkor talán nem ott tartanál, ahogy magad is bevallod, hogy a rúdtánc lenge ruha és nightclub!
az oktatós meglátásod kissé sajátos... nekem pl a gépkocsi-oktatóm egyáltalán nem volt a példaképem, és marhára nem érdekelt ő mit tud, nem azt akartam tudni.
pont te vagy az egyik legtökéletesebb példája annak, hogy a rúdtánc igenis alkalmas a társadalmi problémákra történő felhívásra:
- sztereotípiákra alapozol
- elavult ismeretekkel rendelkezel, amit nem frissítesz
- még minimálisan sem tájékozódsz a témában (sőt! magát a témát sem tudod pontosan behatárolni)
- viszont bőszen nyilatkozol
és ez igencsak társadalmi szintű probléma, mert a magyarok nagyrészére ez mind-mind igaz!
(és ezt ne vedd a személyed elleni támadásnak, mert riszpekt az intelligens eszmecseréért és természetesen a bármilyen véleményednek!)
2010.06.17 12:34:05Enyhe
2010.06.17 10:25:03d0nv1ru5
akkor mint kedves nagytudású vitatársam áruld el kérlek hogy a sztriptíz miről szól ha nem a gyakorlatokról és a mozgásról? Mind a kettő erotikus tartalmú, ígytehát célja mindkettőnek ugyanaz: felizgatni a férfit.
sztriptíz aerobik-ra is lehet járni, az is ugyanannyira jópofa dolog mint ez a rudtánc oktatás, de a lényege ettől még nem változik, ahogy a tudás felhasználását illető kérdések sem.
aki rúdtáncot jár tanulni, nem azért megy hogy feszes hasza legyen, mert azt a konditeremben is megtehetné. Azért megy, mert nyilván érdekesebb dolog ez mint a konditeremben súlyokat emelgetni, és nyilván mert tudja, vagy fogja tudni kamatoztatni ezt a mozgáskúltúrát valahol. ez mind rendben van. az is hogy edzés után hazamegy és esetleg bemutat egy két részletet a pasijának. tök jó dolog. de magánügy, ami nem való közcélok elérésére.
a tudásommal nincs semmi baj, ha mégis, kérlek "update-eld". láttam már ilyen produkciót, tényleg elképesztő mikre képesek a profik. viszont olyan előadást még nem láttam ahol kettőnél több ruhadarabb lett volna a lányokon vagy amiből ne lett volna kint a fél feneke, fél melle, hasa, egész lába stb. de ez egy ilyen dolog, nem attól lesz szép ha a deszka sminkeletlen lány köntösben pörög a rúdon. erotikus mozdulatokhoz erotikus körítés (ruha) kell. értsd már meg végre kérlek, hogy nem a rúdtáncal van bajom, hanem azzal, amire jelen cikk esetében használták. nevetséges.
2010.06.17 12:34:44Enyhe
és nem tudom hogy te még hol tudnál elképzelni rúdtáncot, de a normális etikai kérdések figyelembe vételével magabiztosan állíthatom hogy night kluban rendben van, oda az megy aki kíváncsi rá. edzőteremben rendben van, oda is az megy aki kiváncsi rá. otthon is rendben van, mert hogy otthon azt csinál az ember amit akar. de szexipari termékként (vagy bocsánat így lehet hogy kevésbé erős: szexiparból kifejlődött termékkként) nem való másra. Sem tüntetésre, sem figyelemfelhívásra, sem semmi olyanra amivel másokat is bevon akik ezt nem akarják. én pl nem
akarom hogy rúdtánccal hangoztasság hogy milyen nehéz az életem. inkább nálad éreznék némi alulinformáltságot, mert én már ezerféleképp leírtam a véleményem hogy más is értse, de te csak azt kritizálod hogy nem jól tudom. de mit? mit nem tudok jól? és akkor az hogy van jól? mindenhol vannak társadalmi szamályok, ettől maradunk emberek, ezért létezik olyan fogalom hogy "kúltúrált viselkedés". Ezért vannak pl olyan szabályok hogy munkahelyre nem mehetsz bikiniben, vagy hogy az utcán nem járkálhatsz meztelenül. mert ez lehet hogy másokat zavar. pedig ettől még lehet a meztelenül járkálás nagyon jó dolog, mert mindenhol lebarnulsz, sok d-vitamint termelhetsz, nem izzadsz meg annyira, kevesebb izzadásgátlóra van szükségen, és egészségesebb a bőrnek. de ettől még nem való utcára. ha meztelenül akarsz járkálni, járkáj otthon, mert ott megteheted, vagy az erre külön kijelölt területeken mint pl a nudistastrand. de ne hivd fel a nők elnyomására a figyelmet azzal hogy meztelenül járkálsz az utcán!!
2010.06.17 12:35:16Enyhe
az oktatóddal kapcsolatban meg elég furcsa amit mondasz, és szerintem lehetetlen. ha nem azt tanultad volna meg amit ő tud, nem tudnál vezetni. nyilván az apró trükkjeit lehet hogy nem akartad elsajátítani, de magát a vezetést a vezetés-oktatódtól kellett tanuljad, azért jártál hozzá. meg hogyha ennyire utáltad szerencsétlent, miért nem mentél másik oktatóhoz?
ne keverd a szezont a fazonnal, előbb nézz utána hogy mit is jelent pontosan a sztereotípia, és utána idézd hogy melyik mondatommal sugalltam feléd ilyesmit.elavult ismeretekkel rendelkezem? hát nem tudom. legalább a történelem fontosabb részleteivel tisztában vagyok. te meg nem. te a rúdtánc titkos részleteivel vagy tisztában. hát igen, van akinek ez fontosabb.
behatároltam már többször a témát, nem tudom hányszor kéne még leírnom ugyanazt. viszont ha ennyire jólinformált vagy, olvasnék már én is tőled egy pontos behatárolást. és itt jegyezném meg azt, hogy "a rúdtánc rendkívül erős fizikumot igényel", nem játszik, már sokszor el lett mondva, de mást még nem hallottam ezen kívűl.
2010.06.17 12:36:17Enyhe
és végezetül: azért mert a magyarok nem annyira erkölcstelenek mint egyes országok népei, még nem biztos hogy ez probléma. nem biztos hogy amerikából is át kell venni mindent.
egyébként érdekességként: a jemeni nők továbbtanulással (altalában a jog területén) segítenek a nemtársaikon, hogy amikor bajbakerül egy nő, jogilag meg tudják védeni. és ez egy olyan komoly kérdés, amire itthon is ilyesfajta mozgalmat várna az ember, amit tanulással és nehéz munkával
érnek el többen, nem pedig azzal hogy valaki(k) 24 órán át rúdtáncolnak. komolyan nem érzed a nevetségességét ezen két dolog kapcsolatán?
de mivel még mindig nem világos, újra leírom: a rúdtánc jópofa hobbi, otthonra és az edzőterembe. de én a magam részéről a nőket nem táncikálással támogatom, hanem például egy kifejezetten férfiak által uralt szakmában próbálok bizonyitani
az informatikában. de nem úgy hogy szervereken vonaglok magassarkúban, mert ettől ugyanannyira nevetséges lennék mint ezek a lányok, akik erre használták a rúdtáncot. hanem hogy tanulok, tanulok és tanulok, munka és háztartás mellett, és próbálom a munkahelyemen is bizonyítani hogy attól hogy nő vagyok, még érthetek a számítástechnikához komolyabban is mint a passziánsz.
így már érzékeled a különbségeket?