Nemrég még  arról volt szó, hogy VV Cristofel és haverja összeálltak, és közösen nyitottak, és fognak vezetni kocsmát Budapesten. Most viszont azt írja a Bors, hogy a kiesett játékos barátja adta a pénzt, Cristofelnek pedig csak be kell vonzania az ügyfélkört: gyakorlatilag azért kapja meg a haszon felét, hogy reklámozza a helyet. Valószínűleg kicsit észhez tértek.

Teljesen azért nem sikerült, hiszen az ötlet nemcsak azért tűnik borzasztóan bizarrnak, mert egy olyan tizenkilenc éves fiút választanak reklámarcnak, aki a tévében készített gipszlenyomatot a pöcséről, aki totál vállalhatatlan szerelmi csatározásaival maradt a köztudatban, és aki egyszerű, mint egy csiga. Innen szép nyerni. Nem bírjuk ki, még egy képet kell közölnünk Az Arcról, Amely Sikeressé Tesz Egy Kocsmát.