A színésznő a Calvin Klein fehérneműcég válasza az Armanit reklámozó Beckham házaspárra. Mendes a cég új kollekciójának kampányához ismét fehérneműben állt fényképezőgép elé, a The Sun szerint ezek a legerotikusabb képei, pedig ezt a fotósorozatot nem is kellett cenzúrázni. Ön szerint a bővérű latina, vagy a botsáska képvisel nagyobb reklámértéket?

A Calvin Kleinnek bejött Eva Mendes, ismét fehérneműben fotózták a legújabb kollekciójuk kampányához. A színésznő ezúttal nem egyedül állt a kamerák elé, Jamie Dornan modellt használta erotikus kiegészítőként.

A fehérneműcég nem titkoltan a David és Victoria Beckham által reklámozott Armanival akarja felvenni a versenyt, és a képeket összehasonlítva a Nő vs Botsáska összecsapásnak könnyen jósolható a végeredménye.

A CK-hadjárat

Mendesszel – akit előszeretettel emlegetnek a latin Cindy Crawfordként is - már több kampányt készített a cég, tavalyi parfümreklámfilmjüket pedig egy tizedmásodpercnyi mellbimbóvillantás miatt Amerikában csak cenzúrázva voltak hajlandók leadni a tévétársaságok. Mendes emiatt akkor teljesen kiakadt. Szerinte ugyanis az erőszak bármikor megjelenhet a képernyőn, míg a pucérkodást akkor és ott cenzúrázzák, ahol lehet. A színésznő akkor úgy nyilatkozott, nem ijedt meg, és tovább mutogatja testét.

A fehérneműmárka újabb erotikus plakátjaival a Beckham-házaspárral reklámozó Armanira próbál csapást mérni. Ugyan David Beckham kockás hasát nem olyan egyszerű lealázni, Victoria Beckhammel Mendes kétségkívül saját pályán kelhet versenyre.

Az Armani-hadtest

Giorgio Armani a családból először David Beckhamet kérte fel arra, hogy legyen a modellje. A tervező és a focista még 2002-ben barátkozott össze, amikor Armani tervezte az angol válogatott ruhatárát. A focista természetesen igent mondott, és 2007-ben alá is írták a három évre szóló, 12 millió (más források szerint 20 millió) fontos szerződést. Az első fotók már ebben az évben kiszivárogtak az alsógatyára vetkőzött hírességről, majd 2008 júniusában újabb hirdetés következett.

Beckham vetkőzése duplán is kifizetődött családjának, hiszen az első kampány révén Armani és Beckhamné is összehaverkodott. A tervező ekkor kérte meg az általa stílusikonként definiált Victoria Beckhamet, hogy ugyan lépjen férje nyomdokaiba, és legyen ő is a cég egyik fehérneműmodellje. A párja fotóira oly büszke focistafeleség hasonló feltételekkel szerződött le a céghez, mint férje, majd miután őt is fehérneműre vetkőztették, a cég úgy döntött, hogy csinálnak egy olyan kampányt is, amin a házaspár együtt szerepel.

Ön szerint