Paris Hilton kedves, élethű viaszbábunak tűnt, amikor belépett a Coin divatáruházba, lábának nagyságáról valószínűsítettük, hogy tényleg ő volt az. Az áruház megnyitójának sztárvendége az előre megírt újságírói kérdésekre válaszolt. Olyan érdekességeket mondott el magáról, mint hogy ő valójában üzletasszonynak érzi magát a leginkább, és sikerének titka a kemény munka. Egy hónapot vártunk a talányos találkozásra.

Paris Hilton sikerének titka a kemény munka, amelyet céljai elérésébe fektetett. Paris Hilton úgy gondolja, minden sikerét önmagának köszönheti, a családi szál a pályájának egyengetésében nem játszott túl nagy szerepet. Paris Hilton énekesnő, színésznő, divattervező és női léhűtő, de ezen szerepek közt ő maga leginkább üzletasszonynak érzi magát. Paris Hiltont eddig félreértette a világ, ő valójában egy komoly nő. Mindezeket a tényeket a saját szájából hallottuk.

Néhány kérdést cenzúráztak

Paris tényleg itt van

Már régen éreztük magunkat ennyire fáradtnak, mint azután, hogy megismertük az örökösnőt. Öt fős kommandónk (két riporter, egy fotós, egy videóriporter, egy videós operatőr) indult el feldolgozni azt a nem mindennapi eseményt, hogy a Dorottya palotában a Coin olasz divatáruház megnyitása alkalmából tartott sajtótájékoztatón megjelent Paris Hilton, mint díszvendég. A sajtókonferencián lehetőségünk nyílt interjút készíteni vele, de amíg odáig eljutottunk, a nyugdíjaséveinket is megterveztük.

A történet egy hónapja kezdődött. Az esemény sajtósa azzal a kéréssel fordult az egyik újságírónkhoz, hogy írja össze, milyen kérdéseket tenne fel egy világsztárnak, akinek a nevét nem tudhatjuk, csak annyit tudunk, hogy nagy lába van, egy éjszakát már töltött Budapesten, és hogy most egy olasz divatháznak tervezett kollekciót. A kérdéseket pedig angolul küldje el egy órán belül. Újságírónk – aki csak sejtette, kiről lehet szó - megfogalmazta az általános vakkérdéseket nem tudva, annak a valakinek pontosan milyen munkájáról szeretne érdeklődni. Kis idő múlva a pr-os ismét jelentkezett, és elárulta, ezeket a kérdéseket Paris Hilton kapta meg, mert ő az a celeb, akit a Coin bevont egy kollekció megalkotására, de sajnos a kérdések közül ki kellett húzni néhányat, mert túl soknak találták.

A COIN Üzletház

Az olasz illetőségű Coin Csoport a budapesti Dorottya palota műemlék épületében nyitotta meg első magyarországi áruházát szeptember 3-án. A Coin Csoport, amely az olasz és nemzetközi piacon a Coin és az OVS Industry márkanévvel működik, több mint 550 üzlettel rendelkezik a legnagyobb olasz városok és a legjelentősebb külföldi fővárosok belvárosaiban. Az áruházban a következő márkák és tervezők termékeit lehet majd kapni: Armani Jeans, Class di Roberto, Cavalli, Liu Jo, Marella, Penny Black, Paris Hilton, Scervino Street, Richmond, Blauer, GStar, 1a Classe Alviero Martini, Borbonese, Braccialini Coccinelle és La Silla, a saját márkának számító JCT, Luca d’Altieri és Koan, valamint a Chanel, a Dior, Valentino, Gussi és Salvatore Ferragamo szépségápolási termékei.

Izgatottan vártuk a találkozást

Az áruház nyitásának időpontja közeledett, de arról még semmilyen biztos információnk nem volt, hogy interjúzunk-e majd az örökösnővel, egyáltalán jön-e. Az esemény előtti éjszaka megtudtuk, Paris Hilton megérkezett – ma már azt is tudjuk, hogy welcome drinkként két, 77 ezer forintos tequilát hajtott le - és a másnapi sajtókonferencián hat orgánum képviselője kérdezhet tőle. De csak és kizárólag a sajtósok által már átírt és visszaküldött kérdéseket tehetik fel, ha valaki is eltér a leírtaktól, akkor lefújják az összes interjút, és Paris Hilton a továbbiakban nem válaszol semmire. Hasonlóan képzeltük a hazai politikai újságírást a hatvanas években, így aztán izgatottan vártuk a találkozást.

A szervezők kérték, fél órával az esemény kezdete előtt érkezzenek meg azok hatan, akik kiváltságos helyzetükben kérdezhetnek majd Paris Hiltontól, így aztán mi többet várakozhattunk az utcán zárt kapuk előtt. Az áruházban több biztonsági őr volt, mint BKV-ellenőr a metróvonalakon, akik előre felállított szalagkorlátok mögé terelték a fotósokat és operatőröket, berendezték a teret az újságírókkal, és megtudtuk egyebek mellett azt is, hogy a női mosdó le van zárva arra az esetre, ha az örökösnőnek ki kell mennie. Ne kelljen már mobiltelefonnal fotózó halandóval összefutnia ott.

És csak vártunk

„Nem is jön el Paris, csak a hasonmása”- fokozták a hangulatot egymás közt az újságírók. Aggasztó jel volt, hogy Paris Hilton legnagyobb hazai rajongója, Steiner Kristóf nem volt jelen, mert nem szeret tülekedni. Reméltük, nélküle is megismerjük majd, hogy örökösnő, vagy dublőz jött-e, ha másról nem, arról az ismertetőjegyről, amit az Egy örökösnő vallomásai című könyvében Paris Hilton bevallott: hogy lábmérete a Gauss-görbe távoli pontján helyezkedik el, nő létére 43-as cipőt hord.

A sajtótájékoztató kezdete is sokat csúszott, addig az áruházban kapható kozmetikumokat és ruhákat nézegettük, ahol legalábbis a szalagkorlátok és az egyre nagyobb tömeg erre lehetőséget adott. A prezentáció első részében a Gruppo Coin olasz befektetői hosszan beszéltek arról, milyen sikeres vállalkozás részesei, és mennyire boldogok, hogy ezzel a budapesti áruházzal mi is csatlakoztunk a hálózatukhoz. Megszólalásaik közt imidzsklipeket vetítettek, majd Francesco Sama, a COIN egyik vezetője bejelentette, hamarosan megérkezik a special guest azzal a két dizájnerrel, akikkel közösen kollekciót tervezett a nagyvárosi viseletek gyűjtőhelye számára. Ezt a stílust úgy hívták: „urban-glam.”

Paris, a kedves viaszbábu

Miután a szalagok közt feltűnt az eddigi biztonsági őröknél is komolyabb arcú, nagyobb és feketébb férfi, már tudtuk, hogy megérkezett az örökösnő, aki dizájnerei közt erősen és édesen parfümözve bevonult a terembe. Arca egy kedves, élethű viaszbábut idézett, a lábfejét és fekete, lakk magassarkúját figyelve valószínűsítettük, hogy tényleg ő volt az. Paris Hilton szenvtelenül, de mosolyogva az asztalhoz ült, és időnként már akkor elkezdett válaszolni az újságírói kérdésekre, mielőtt azok teljes egészében elhangzottak volna.

Az örökösnő többször megnevettette a közönséget, például amikor azt mondta, hogy sikerének a titka a kemény munka, vagy amikor arra tért ki, hogy minden jót az életében önmagának köszönhet. Az első sorban, a kérdező újságírók nem nevettek, őket egy nő felügyelte, nehogy eltérjenek a listán leírt kérdésektől. Az RTL Klub riportere ajándékkal is készült, egy magyar szakácskönyvet nyújtott át a sztárvendégnek, aki állítólag szeret főzni, és megígérte, ha hazaér, kipróbál valamilyen magyar receptet.

Megdicsérte riporterünk ruháját

Paris tényleg eljött

Amikor sorra kerültünk és Paris Hilton felé fordultunk, a marketingben igen erős üzletasszony megdicsérte azt a Debenhams bolerónkat, amit egy veszprémi turkálóban sikerült szereznünk. A kétperces barátság megalapozása után Paris Hilton megosztotta velünk azt is, hogy utazásai során érzékel némi különbséget a különböző kontinensek lakói között, már ami az öltözködést illeti. „A japánok majdnem képregényszerűek, szeretik az élénk színeket, Európára a kissé kifinomultabb stílus a jellemző, az Egyesült Államokra, és mondjuk Los Angelesre a funky dolgok a jellemzőek” – nyilatkozta a saját kollekciójának egy darabját viselő híresség, aki kicsit túlzásba vitte a kiegészítők használatát.

Paris Hilton ezután kifejtette, sok olyan sztár van, aki ruhakollekciókkal, vagy saját parfümökkel rukkol elő, de nem igazán vesz részt annak megalkozásában, pedig szerinte fontos lenne. Leszögezte, hogy velük ellentétben ő próbál mindenre odafigyelni, a kezében futnak össze a szálak.

Paris a fő inspiráció

I'M WITH PARIS 2009/2010 őszi-téli kollekció

A sajtóanyagból természetesen részletesen tájékozódhattunk arról a kollekcióról, amiért Paris Hilton meginvitálták Budapestre. Mint a szürreális sajtóközlemények nagy rajongói, ezt most megosztjuk olvasóinkkal is rövidített változatban: „Graziano Moro és Renato Pigatti, a kollekció stílusát kialakító “Magazzini del Sale” dizájn stúdió tulajdonosai azt a célt tűzték ki maguk elé, hogy nők és lányok szélesebb körét érjék el, miközben a fiatalabb vásárlókat is megőrzik…A szezon főszereplői kétségkívül a kabátok. A tejfehér színű télikabátok szabása az 1960-es évek jólnevelt eleganciáját idézik fel, a tolldzsekik pedig élénk színekben tündökölnek és olyan varázslatos részletekkel kápráztatnak el, mint az extravagáns szabások és a szexi és romantikus hímzett szívek. A hideg évszak öltözékeit a nélkülözhetetlen és dögös ruhák teszik teljessé. Los Angeles városának hangulata inspirálta a Lolita stílusú pólókat, amelyek trendi szlogenekkel és kiskutyás motívumokkal jelennek meg. Paris hétköznapi életének elemei végigvonulnak az IT pólókon, amelyeken legújabb valóságshow-jának (“My new Best Friend Forever”) szlogenjei és ikonjai láthatók. Paris indul az amerikai elnökválasztáson? A legdivatosabb és legelhivatottabb “I’m with Paris” póló azt hangoztatja, hogy vele vagyunk. A flitterek a harmonizáló színek és anyagok kombinációjának köszönhetően éjjel-nappal egyaránt felragyognak, ami egy melegebb szezon érzetét adja. Ez a stílus a topoktól a maxi pólókig és a ruháktól a kapucnis felsőkig terjed….Szintén a legújabb trendet követik a 70-es évek koptatott színében megjelenő farmerek, pólókkal és blúzokkal párosítva, amelyek gazdag részleteket és meglepetés-üzeneteket tartalmaznak. …. A világ a lábunk előtt hever. Paris csivavájának sziluettje sok darabon látható. Annak érdekében, hogy a “Paris Hilton Clothing Line” márkanév ne maradjon észrevétlenül, egy elegáns fém címkére nyomtatták, összetéveszthetetlenné téve mind a ruhadarab azonosságát, mint viselőjének stílusát.

Bár a jelenlévők szinte csak az esemény főszereplőjének kincset érő szavaira voltak kíváncsiak, az eseményre az a két tervező is hivatalos volt, akik Paris Hiltonnal közösen alkották meg a COIN áruházban is kapható kollekciót. A Velvet riportere volt az egyetlen, akit a szervezők arra köteleztek, a két dizájnert is kérdezze meg a közös munkáról, pontosabban arról, mi inspirálta őket a közös kollekció megtervezésekor. A válasz nem volt meglepő: Paris Hilton nagyszerű személye inspirálta őket, de azért illedelmesen nem aludtunk bele a válaszba. Graziano Moro és Renato Pigatti, a Magazzini del Sale dizájnstúdió két tulajdonosa mindenesetre láthatóan megszeppent, amikor két kérdésünkkel őket céloztuk meg.

Paris Hilton az interjú végén arról is biztosított minket, hogy bizony nagyon elfoglalt, ami abban nyilvánul meg, hogy dolgozik az új albumán, ami hónapokon belül kapható lesz, valamint készülőben van egy televízió műsor, egy új kollekció és egy új parfüm. Majd pedig fogadta a hozzá autogrammért érkező újságírókat, mielőtt testőrei kikísérték volna az épületből, hogy senkivel ne érintkezzen. És hogy mit üzen a magyaroknak? Azt, hogy öltözzenek szexisen.