A hivatalos kampányfotók kedvéért hajlandó volt fehérneműre vetkőzni Dita von Teese, aki a legújabb Wondebra-kollekcióját, a Party Editiont mutatta be saját testén. Az egyedi tervezésű ruhadarabokat egyelőre csak Európában lehet kapni, és elegáns nevük és kinézetük ellenére akár szürke hétköznapokra is ajánlja a sztriptízkirálynő.

Az egy héttel ezelőtti hivatalos bemutatón még más modellek közreműködésével, csupán gigadekoltázsa bemutatásával reklámozta legújabb tervezésű fehérneműsorozatát Dita von Teese – ehhez képest most itt a legfrissebb fotósorozat az új kollekció, a Party Edition honlapján, ahol már ő maga pózol a Wonderbra kedvéért.

A kollekciót ismét a retrostílus jellemzi - ahogy a tavalyit, meg persze Teese burleszkmunkásságát is -, mint a revütáncosnő elmondta, ezúttal az 1940-es és 1950-es évek, valamint a titokzatos külsőt kölcsönző fátylak ihlették meg. A darabokat olyan nőknek szánja, akik "kalandvágyóak, szenvedélyesek, romantikusak, gondtalanok, elbűvölőek és imádnak szórakozni". Az új kollekció négy (illetve igazából csak három) modellből áll, természetesen mindegyikhez tartozik a bugyi-melltartó együttesen kívül harisnyakötő is, és elegáns nevük ellenére Marilyn Manson exneje "nemcsak szórakozásra és különleges alkalmakra, hanem szürke hétköznapokra is ajánlja őket".

A Multi Teese a tervező ajánlója szerint tüll és bársony anyagának köszönhetően remekül passzol egy estélyi ruhához, és - mint ezt a revütáncosnő, mintegy szakmailag kiemeli - mágneses csatjainak köszönhetően könnyedén levehető mindkét része. A Satine Teese alapjában véve ugyanaz a modell kétféle színváltozatban: idén tűzvörös, valamint mályvaszínű szatén verziókban, fekete csipkével készült, ennél a harisnyakötő mellé fűző is jár. A Sparkle Teese különlegessége pedig az áttetsző fekete tüll kombinálása hímzéssel és apró strasszokkal, valamint (levehető) pici piros masnikkal.

Az egyedi tervezésű összeállítás egy hete került a boltokba, és egyelőre csak Európában lehet kapni. A sztriptízkirálynő 2008-ban, Eva Herzigova után vette át a stafétabotot a Wonderbra-nál, de jócskán volt már tapasztalata: 2007-ben a Peach John japán fehérneműmárkát reklámozta babaarcával és dús keblével.