Tüzes, igéző tekintettel népszerűsíti a H&M-m számára készített 2013-as fürdőruha-kollekcióját Beyoncé Knowles. Az énekesnő teste fénylik a rákent krémtől vagy a Photoshop-effekttől, hónalja szőrtelen, ahogy az a reklámokban illik. Deréktájig nincs is baj, ott viszont már akad bőven: míg az egyik képen erősen púpos a jobb combja és a csípője is érdekesen formálódik, addig a másikon sokkal keskenyebb az érintett terület. Azt nem tudni, hogy rátették vagy épp elvették a zsírt – az utóbbinak mindenesetre nem lenne sok értelme, tekintve, hogy hangja mellett gömbölyű formái is összeforrottak a nevével. Bár ez talán már tényleg túlzás lenne.
Nem ez az első eset, amikor a túl magabiztos énekesnő egy durvább Photoshop-baki áldozatává válik: 2008 nyarán az Elle magazinban megjelent egy hirdetés, amin Beyoncé Michael Jackson bőrszínét megszégyenítő fehérséggel reklámozta a L'Oreal-t. A kozmetikai óriás persze kategorikusan tagadta a fotosopolást, az eredetileg kreol bőrű Beyoncé meg nem nyilatkozott.