December elejétől kaphatóak a színész termékei, azok számára, akik nemcsak kávézni szeretnének, de egy jótékonysági kezdeményezést is támogatnának.

Tom Hanks egy 40 éve tartó sikeres karriert tudhat a háta mögött. A színésznek jelenleg is több filmje forgatás alatt áll, de súlyos cukorbetegsége miatt az utóbbi időben csakis olyan szerepeket vállal el, amelyek igazán a kedvére valók.

A 66 éves Hanks minden bizonnyal már sokkal inkább a szakma szeretete miatt tűnik fel a mozivásznon, mint az anyagi javak miatt. Ezt támasztja alá legújabb vállalkozása is, ugyanis a színész a napokban indította el saját kávémárkáját, amelynek teljes profitját jótékonyra célra használja fel.

A HANX kávémárka kifejezetten a veteránok és családtagjaik megsegítésére jött létre,

ezért az ennek eladásából származó haszon 100 százaléka hozzájuk kerül majd, olyan szervezeteken keresztül, amelyek bizonyítottan nagy segítséget nyújtanak azoknak, akik hazánkat szolgálták."

– olvasható a színész közleményében.

Az oldalon részletes áttekintést kaphatunk a termékekről is különböző veteránok beszámolóit olvashatjuk el, akik évekig szolgáltak a seregben. Emellett tartalmaz egy „Band of Brands” nevű rovatot is, amelyben veterán tulajdonú, vagy az egykori katonákat és családjaikat támogató vállalkozásokat mutat be.

(FOX)

(Borítókép: Tom Hanks. Fotó: Getty Images)