A Bumble óriásplakát kampánya miatt forrong az internet, ugyanis a cég a cölibátust állította be a randizás egyetlen alternatívájának.

Tudod, hogy a cölibátus nem megoldás

– olvasható az egyik legismertebb társkereső alkalmazás, a Bumble óriásplakátján.

Ne mondj le a randizásról, ne legyél apáca

– látható egy másik, nőket célzó hirdetésen.

Ilyen és ezekhez hasonló kijelentésekkel kezdett kampányba a Bumble, de nem várt reakciókat kaptak a Noizz szerint, ugyanis az online közösségek egyből szétszedték a plakátokat, mert úgy érezték sértő a kampány, különösen azokra nézve, akik valamilyen trauma miatt választották a cölibátust.

A Bumble elvileg egy nőbarát randiapp, hiszen csak a nők írhatnak rá férfiakra, férfiak nem kezdeményezhetnek beszélgetést nőkkel. Ennek ellenére sokan nőgyűlölőnek tartják, mert megmondja a nőknek, mit csináljanak, hogyan randizzanak, és végső soron azokat gúnyolja, akik nem akarnak csakúgy lefeküdni másokkal.

@ceciliaregina275 #bumble #hinge #okcupid #tinder #onlinedating #datenight #greenflag ♬ original sound - ceciliaregina275

A plakátokat támadó kommentekre, videókra és cikkekre reagálva a Bumble bejelentette, hogy eltávolítja a hirdetéseket, elismerte, hogy sokan aszexualitás, trauma vagy sérülés miatt választják a cölibátust.

„A Bumble évek óta szenvedélyesen kiáll a nők és a marginalizált közösségek mellett, valamint a személyes döntéseik teljes körű gyakorlásához való jogukért. (…) Ezzel a nem feleltünk meg ezeknek az értékeknek, és elnézést kérünk az okozott kárért” – olvasható a cég közleményében.

Ez is érdekelheti:

A Tinder új felhasználói figyelmeztetéseket vezet be, és hamarosan figyelmeztetőt küld majd az illetlenül vagy sértőn viselkedő felhasználóknak” – olvasható a Tinder hivatalos oldalán.

(Noizz)

(Borítókép: Bumble egy telefonon. Fotó: GettyImages)