lehetetlen.png

Sokkolóval, gipsszel a karján verseng a konyhában Tóth Andi és Kárpáti Rebeka

2022.03.15. 17:03

Gipsz-könyök-klopfolás és sokkoló pillanatok: a Creator TV (L)ehetetlen című YouTube-műsor konyhastúdiójában ezúttal Tóth Andinak és Kárpáti Rebekának kell lehetetlen körülmények között elkészítenie a napi fogást.

Miután a hétvégén betekintettünk az énekes, T. Danny életébe, ma újabb izgalmas tartalom debütál a felületünkön a Post For Rent Influencer Marketing cégcsoporttal együttműködésben. Ezúttal a Creator TV (L)ehetetlen című komikus főzőműsorának legfrissebb epizódját hoztuk el, amelyben Tóth Andinak és Kárpáti Rebekának barackos csirkét kell készítenie krumplipürével és kevert salátával.

Bár elsőre egyszerűen hangzik, nem szabad elfelejtenünk, hogy a műsor lényege a résztvevő hírességek szivatásában rejlik. Miközben mindössze egy órájuk van a kért fogás elkészítésére, a műsorvezető, Sipi mindent megtesz annak érdekében, hogy munkájukat nehezítse.

A lányoknak például gipszbe kötött karral kell megállniuk a helyüket a konyhában, miközben a műsor egy részében a másik karjukra sokkolót erősítenek. 

Sipi a leglehetetlenebb pillanatokban ráz oda a sztároknak, akik egyéb nehezítéseket is kapnak. Kettejük közül inkább Rebekának van nehéz dolga, ő ugyanis a műsor elején leszögezi, hogy nem szokott főzni, inkább a rendelés híve. Andinak mindeközben a saláta miatt fáj a feje, hiszen mint kiderül: sosem szokta fogyasztani. A végén Sipi sem ússza meg szárazon, Kárpáti Rebeka többször is csőbe húzza a pimasz házigazdát.

Hogy pontosan hogyan telt a két sztár főzőpárbaja, mindeközben miről beszélgettek és végül melyikőjük kosztja nyerte el leginkább a zsűritagok tetszését, a műsorból alább kiderül!

Creator TV

A Creator TV a Post For Rent Influencer Marketing cégcsoport saját YouTube-csatornája, ahol elsősorban a kizárólagos véleményvezéreik jelennek meg a felületen publikált specifikus produkciókban. A videókban közismert vendégszereplőket is láthatnak a nézők. 

A csatorna célja, hogy köztes alternatívát teremtsen az egyszerű közösségi média és a kidolgozottabb tévés tartalmak között, ezzel egyedi formátumokat kínálva a 15 és 45 év közötti korosztálynak, a jövőben akár tévés produkciós cégekkel együttműködésben.

Látogasson el oldalunkra holnap is, akkor az Én Utam következő epizódjával jelentkezünk. Hogy ezúttal ki lesz a főszerepben, szerda délután megtudhatja!