GettyImages-188033761

Négy hónapig követte a bugyimodellek edzéstervét, ne csinálja utána!

vlc
2015.07.02. 10:33

Egy fitneszblogger négy hónapig csinálta a Victoria's Secret modelljeinek szigorú diétáját és edzéstervét. Gyakorlatilag olyan komolyan kellett vennie a kúrát, mintha az olimpiára készülne. A testzsír-százaléka csökkent, legalább egy ruhaméretet fogyott, de a 29 éves Poppy Cross valószínűleg nem kezdené újra. 

Cross összefoglalója a Daily Mailen jelent meg, jöjjenek a részletek! Aktív fitneszes lévén nem indult rosszul, a testzsír-százaléka 22 volt, ami lement 18-ra. 

Hogy ez pontosan mit jelent?

Egy átlagos ember testzsírszázaléka 21 és 24 között mozog. Egy sportolóé átlagosan 14-20 százalékos. 13-as érték alatt már veszélyes is lehet az egészségre. A VS modelleknél a kemény edzés és étrend messze nem elég. Szerencsés gének is kellenek:

  • minimum 175 centis magasság
  • 60 centis derékbőség

Ha ez megvan, akkor jöhet a szénhidrátszegény diéta, egy kiskanál olaj minden étkezéshez, és vízmentes 12 óra a kifutóra lépés előtt.

Poppy Cross kardiózott, súlyzózott, bokszolt és balettezett. 72 kilót nyomott ki, ami jóval több a saját súlyánál. A cukorról lemondott úgy, ahogy van. A testzsír-százaléka 22-ről lement 18-ra. Bár a mérleg nem mutatott kevesebbet, izmosabb és egy ruhamérettel vékonyabb lett, a mellével együtt. Egy ilyen diétánál teljesen ki kell zárni a gyümölcsöket is, és a blogger nem ehetett olyan zöldséget sem, ami a föld alatt nő. A pontos menetrendhez kattintson ide! Ehhez még számolja hozzá a heti minimum hat edzést és otthoni gyakorlatokat! A közös családi étkezéseket felejtse el! Akkor lehet ilyen alakja.