Emlékszik még azokra a méregdrága jóganadrágokra, amik azért lettek nagyon híresek, mert annyira átlátszóak voltak, hogy még az is látta benne mindenünket, aki nem akarta?
A Fabletics korábbi reklámjai mindössze abból álltak, hogy Kate Hudson jól nézett ki bennük, és ennek nagyon örült. Az új reklámokban viszont már nem a színésznő szerepel, hanem egy random nő, aki egészen szórakoztató módon kritizálja a szimplán csak fekete, ellenben mocskosul drága jóganadrágot, hogy aztán megmutathassa a pofavágós és igazán rohadéknak tűnő eladónak, hogy a töredékéért vett sokkal jobb szettet.
A másik reklámfilmből pedig már egyértelműen kiderül, hogy Fabletics valóban a Lululemonnak akar beszólni, mivel ebben a többiek arra figyelmeztetik a jógázó főszereplőt, hogy a nadrágján keresztül simán lehet látni mindenét, amit nem kéne.
(forrás: Jezebel)