Múlt héten megkérdeztük önöket, hogy valóban olyan idegesítő-e a Telenor karácsonyi reklámja, mint ahogy azt ez a kicsi, ám annál idegesebb Facebook-csoport állítja.

Megduplázzuk a Hipernetedet 6 hónapig!

AZ ÉLMÉNY IGAZI AJÁNDÉK KARÁCSONYKOR ISÚj okostelefon vásárlása esetén megduplázzuk a Hipernetedet fél évig! Az LG Spirit 4G LTE készüléket most 80% kedvezménnyel vásárolhatod meg.#HipernetPowered #Karácsony #LG #Spirit4G #RendeldNeten

Posted by Telenor Hungary on Tuesday, 8 December 2015

A többség szerint igen, ugyanakkor felhívnánk a figyelmet arra, hogy nagyjából ugyanannyian választották ezt az opciót, mint a két másikat együtt. Vagyis nem idegesít több embert, mint ahánynak tetszik, vagy még fel sem figyelt rá.

Ezek után viszont kénytelenek voltunk megkérdezni a Telenor sajtóosztályát, hogy mit szólnak mindehhez. „Az idei karácsonyi reklámunkat kifejezetten érzelmesre terveztük, aminek velejárója, hogy hevesebb reakciókat válthat ki a nézőkből. Minden reklámkampány előtt előzetes kutatást végzünk, ez a karácsonyi film esetén sem volt másképp. A kutatásban résztvevőknek nagyon tetszett a reklám, egyértelműen pozitívan fogadták” – tudtuk meg tőlük.

A spotot a fogaskerekű végállomásánál, a Városligetben és a Füvészkertben forgatták, a szereplőket, köztük Juniort, a rénszarvast is [!], több körös casting után választották ki. 

De nem ez a sokkoló információ. Hanem hogy

ezt a dalt már használták egy másik kampányhoz, idén nyáron, és akkor fel sem tűnt senkinek.

„A Team Lorde c. slágere volt a nyári Készülékcsere reklámkampányuk zenéje, amiről nagyon pozitív visszajelzést kaptunk. Ezért döntöttünk úgy, hogy egy ezt a dalt különleges karácsonyi, érzelmesebb hangulatúra hangszereljük át a most futó, karácsonyi filmünkhöz.”

Tessék, nézzék meg, még a szihitíz is stimmel.

A Telenor Magyarországon egyedülálló programot indított, amelyben, ha megjön a kedved a legújabb okostelefonhoz, számlás...

Posted by Telenor Hungary on Friday, 14 August 2015

A hirdetést, ahogy a kampány más reklámjait, a Young&Rubicam készítette. Azt írták, „a jelenségen nem vagyunk meglepődve, természetes, hogy bizonyos reklámok nem tetszenek egyeseknek, miközben tetszenek sokan másoknak. Ahogy Ön is írja: csak az internetezők egy szűk szegmense reagált negatívan. A sikeres fogyasztói teszt eredményén, és a Telenor Facebook oldalára érkező elismerő kommenteken kívül további fogyasztói visszajelzés nem jutott el hozzánk”. 

Akkor most mi van?

Úgy tűnik, a karácsony előtti, felfokozott idegállapotú helyzetben hirtelen mindenki rávetette magát a Telenor reklámjára. Hogy miért pont erre, arról fogalmunk sincs, mert ennél sokkal idegesítőbbeket is láttunk már. De akit zavar, az magának köszönheti – ha már nyáron háborog, biztosan nem ezt hallgatná most is. 

(Zárójelben: mind a Telenor, mind a Y&R pompásan vette a kérdéseinket, amiért nem lehetünk elég hálásak nekik.)