Az Aldi rájött, hogy mi fogja meg az embereket: az alacsony árak és a pusztító szóviccek. És ez 2016-ban sincs másként.
(Igen, ez egy régi kép, de még mindig jó.)
Fotó: Facebbok
Mint Vágási Feri, beszálltak az internetbe és már mémmé vált klasszikusokat is idéznek.
Fotó: Facebbok
Az egybites vicceket néhol emeletes poénok váltják. Tessék. Elsőre nem is lehet érteni. Miért lenne egy bambusznak négy levele? Ja, hogy ez egy szerencsebambusz. Szerencse--> négylevelű lóhere --> négylevelű bambusz= hatalmas metapoén.
Fotó: Facebbok
Hogyan adjunk el Mozart-golyót jól? Így.
Fotó: Facebbok
A Hahota magazin könyörög a receptért
A toastkenyér toastot mond.
Fotó: Facebbok
A kézimunka már túl erős lett volna.
Fotó: nem legál fotó
Az agyrohasztó szóviccek végtelen cukiskodásokba torkolltak. Nincs az az ablaküvegről lepattanó kiscicás videó, ami a beszélő ásványvíz és a szörp szerelmét überelné.
Fotó: Facebbok
Vicc és népnevelés 2 in 1
A meggy nem egyre megy.
Fotó: Facebbok
Az úgynevezett internetes trendek és a folyton változó tartalomfogyasztási szokások ütőerén is rajta tartja a kezét az Aldi.
Fotó: Facebbok
#nofilter
Mondjuk itt a #noteafilter ülne, de kik vagyunk mi, hogy beleszóljunk ebbe, ugye.
Fotó: V
Ennek vagy semmi értelme, vagy az X-aktákra reflektál. De igazából baromira mindegy.
Fotó: Facebbok
Nevettünk. Megkívántuk.
Fotó: Facebbok
:(((
Mert nem fog kihullani a foga...
Fotó: Facebbok
Ez a vicc úgy szól eredetileg, hogy:
- Egy almát kérek!
- Kettő lett, maradhat?
A piaci kofák mérlegelési túlzásait hivatott kifigurázni ez a kis rövid fricska. Az Aldi tekert rajta egyet. És milyen jól tette.
Fotó: Facebbok
Semmi köze a fiatalok bulizási szokásaihoz, itt egy Partypudingot kell eladni.
Fotó: Facebbok
A kínrímek gesztipéteri útján is remekel az Aldi.
Fotó: Facebbok
Oltári
Az megvan, amikor Pinokkió és a hóember beszélget a pasik méretfrusztrációjáról a bébirépákkal kapcsolatban? Nem? Na, mindegy.