Az Aldi valamikor 2015 elején goldolta úgy, hogy csavar egyet a már megszokott, unalmas reklámokon: egy jól irányzott PR- marketingfogással pusztító szóviccekkel kezdte bombázni a fogyasztókat. Itt vannak azok a válogatott gyöngyszemek, amik bizonyítják az Aldi rekmlámcsapatának szárnyaló zsenialitását.

Most úgy néz ki, hogy a Media Markt személyében méltó utódja van az ipari szóviccbűnözésnek.

Néha nem túl egyértelmű, hogy mit is akarnak reklámozni, de igazából mindegy is.

Már csak Kalapács Józsi hiányzik a képről. Kalap, amint ácsol valamit.

MÁRSZÓ!!! XDDD

Hogyan reklámozzunk kórházi sorozatot? Így!

Hozzászólna? Írjon nekünk Facebookon!
Csúcsra tört az ipari szóviccbűnözés

A Media Markt letaszíthatja a trónról az Aldit.

4 · Dec 05, 2017 04:18pm Tovább a kommentekhez
Facebook Comments