Az Aldi valamikor 2015 elején goldolta úgy, hogy csavar egyet a már megszokott, unalmas reklámokon: egy jól irányzott PR- marketingfogással pusztító szóviccekkel kezdte bombázni a fogyasztókat. Itt vannak azok a válogatott gyöngyszemek, amik bizonyítják az Aldi rekmlámcsapatának szárnyaló zsenialitását. Az ember gyakran érzi magát kudarcosnak, átvertnek, csalódottnak, és ilyenkor semmi sem segít, kivéve az Aldi reklámjai.
7 pillanat, amikor az Aldi teljesen hülye volt, és ezzel megváltotta az életünket
Most úgy néz ki, hogy a Media Markt személyében méltó utódja van az ipari szóviccbűnözésnek.
Néha nem túl egyértelmű, hogy mit is akarnak reklámozni, de igazából mindegy is.
Már csak Kalapács Józsi hiányzik a képről. Kalap, amint ácsol valamit.
MÁRSZÓ!!! XDDD
Hogyan reklámozzunk kórházi sorozatot? Így!
A Media Markt letaszíthatja a trónról az Aldit.
4 · Dec 05, 2017 04:18pm Tovább a kommentekhez