A reklámokban gyakran tűnnek fel a felhőtlenül boldog életet élő, modellkülsejű családok, akiknél a szoba valamennyi ablakán tiszta erőből süt be mindig a nap. Ezeknek a családoknak általában tagja egy rosszcsont kissrác is, sőt, a Gain mosószer új reklámjában rögtön ketten is vannak a pajkos fiúk, azaz a Martinez-ikrek. Merthogy a politikai korrektség korszakában a reklámban élő tökéletes család már nem feltétlenül fehér, angolszász és protestáns háttérrel rendelkezik, de amint mindjárt látni fogjuk, lehet, hogy Martinezék azért másban is eléggé elütnek az amerikai többségtől.
A reklámfilm története azzal kezdődik, hogy a két Martinez-fiú kieszel egy csintalanságot: egy bottal kipiszkálják apjuk alsóját (egészen konkrétan jockstrapjét) a táskából, és odaviszik azt a pamlagon szunyókáló édesapához, hogy az orra alá dörgöljék, talán ezzel akarják felébreszteni. A fiúk befogott orral hajtják végre a tréfát, szóval jó büdös lehet az a fehérnemű, mert nyilván beleizzadt az apuka tudjukmije! Nem meséljük el, mi történik ekkor, nézze meg alább a videót.
Szóval a reklám meglepő fordulata az, hogy amikor a sportalsógatyát a kissrácok az apuka arcára helyezik, ő nem ébred fel, hanem álmában elmosolyodik, és élvezettel megszagolgatja a fehérneműt. Ezt látva pedig nyilván a fiúk is ki szeretnék kipróbálni, ami apjuknak ilyen élvezetet okozott, és ők is beleszaglásznak a jockstrapbe. A reklám üzenete az, hogy ez természetesen egy frissen kimosott alsó volt, aminek a Gain mosószertől volt ilyen fantasztikusan finom illata – nem attól, hogy apuka lenyomott már benne egy jó kemény edzést.
Az ártatlan tréfának beállított, de azért elég fetisiszta felhangokkal bíró reklámot persze sokan nem tudták jópofára venni, itt van például egy felháborodott tweet, ami többek között a gusztustalan és a beteges jelzőt alkalmazza az egészre.
@ProcterGamble 1-800-888-4642 Your jock strap #GainDetergent commercial is ABSOLUTELY DISGUSTING!
— Carrie (@CarrieHKP57) 6 July 2018
What's next soiled diapers or menstrual?
What is wrong with u ppl? Ur advertising dept is morbid SICK!!! Contributing 2 the vile sickness in this country! Hope u fire them all!
Más szerint meg rossz az, aki rosszra gondol, hiszen a reklámban nyílt utalás tényleg nincs a szexualitásra, ez csak egy vicces és eredeti ötleten alapuló reklám, nem kell rajta felháborodni. Persze az ön véleményére is kíváncsiak vagyunk, nyilatkozzon egyetlen kattintással!
Köszönjük, World of Wonder.