horoszkóp
shutterstock 220588513

Odáig vannak az emberek a világ legőszintébb reklámjáért

2018.07.03. 09:44

Amióta léteznek tévéreklámok, kénytelenek vagyunk elfogadni, hogy a ránk tukmált termékek nemcsak önmagukban tökéletesek, de azért léteznek, hogy mi magunk is azok legyünk. Ez a vágy dolgozik bennünk, amikor a hirdetések láttán erős késztetést érzünk bizonyos tárgyak megvásárlására, és még az sem riaszt minket vissza, amikor látjuk, hogy a szereplők agyament elmebeteg módjára viselkednek, miközben látszólag még csak szükségük sincs az adott termékre. Ezeknek a személyeknek hiába van már születésük óta tökéletes hajkoronájuk, fehér fogazatuk és szőrtelen lábuk, meggyőző élvezkedésük minden reklámfogyasztót arra sarkall, hogy elköltse az összes pénzét valamire, amire szüksége van, vagy legalábbis azt hiszi.  

Ennek a tökéletességnek a látszatát akarta elkerülni egy amerikai cég, a Billie, amikor legújabb kampányában

HÓNALJSZŐRÖS NŐKET KÉRT FEL BOROTVAMÁRKÁJA NÉPSZERŰSÍTÉSÉRE. 

A reklámot a Twitterükön osztották meg, mondván, itt az idő a testszőr ünneplésének, hiszen több mint száz éve, hogy a női borotvamárkák nem mutatták meg a nőket valódi, szőrös mivoltukban - egészen mostanáig. Szerintük amúgy is totál idejétmúlt dolog egy borotvát olyan nőkkel reklámozni, akiken eleve nincs egy deka szőr se, úgyhogy ők bevállalták, hogy változtatnak a trenden. 

Meglepő ugyanakkor, hogy a saját termékét újszerű módon piacra dobó vállalat egyik társalapítója, bizonyos Georgina Gooley azt vallja, hogy a szőrtelenítés csak egy választás, és nem kötelező. Azt mondja, mindenki azt tesz a szőrével, amit akar, és hiszi, hogy ez a kampány abban is segít, hogy ledöntse a tabukat, és a testszőrről folytatott diskurzust egészen más megvilágításba helyezze

Egyébként ez a folyamat már minden bizonnyal elindult, egyes hírességek (Paris JacksonBella Thorne és Lourdes Leon) például olyannyira a személyiségük részének tekintik saját szőrzetüket, hogy nem hajlandók megválni tőle, sőt, vállalják azt egy egész világ előtt. Nem véletlen, hogy az emberek többsége kifejezetten üdvözli ezt az újszerű marketingkommunikációs módszert, de azért még így is biztos akadnak páran, akik nincsenek maradéktalanul lenyűgözve tőle. Ön melyik táborba tartozik? 

Ön mit gondol erről?

  • 585
    Nagyon helyes, ez legalább életszerű!
  • 505
    Nem értem ezt a szőrmániát mostanában, muszáj ezzel foglalkozni?
  • 230
    Undorító, nem vagyok kíváncsi más szőrére! Amíg sima lábú nőkkel reklámoztak, addig is elhittem, hogy a borotva működik.
  • 95
    Én mindenkinek mindig mindent elhiszek, szóval miattam fölösleges volt újítani.
  • 32
    Végre egy reklám, ami még engem is meggyőz!