A múltkor Palvin Barbaráról kerestem régebbi fotókat, és a képarchívumban megakadt a szemem a fent borítónak használt képen, ami teljes egészében alább látható. Az jutott róla eszembe, hogy bár a háttérfeliratból csak egy egészen pici részlet látható, mégis már abból a pár betűből első pillantásra tudom, hogy kinek-minek a buliján készült ez a fotó. Itt a kép teljes egészében.
Így működik a brandek-logók pszichológiája: annyiszor látjuk ezeket a feliratokat, hogy már nem is kell az egészet látnunk, szinte csak a betűtípusból is beugrik, hogy melyik cégről van szó. Ha önnek pont nem jut eszébe, hogy ez az FA-felirat minek a része, nem gond, máris mutatjuk az egészet.
Szóval az a fenti kép a Vanity Fair magazin által (az Oscar-gála utánra) szervezett bulin készült Palvin Barbaráról. Ugyanígy némi meglepetés volt, hogy milyen logó bukkant fel részleteiben az Angeline Jolie-ról a Dumbo premierjén készült képeken.
A megfejtés némi meglepetésre a Kleenex papírzsepi. És ha már ilyen jól belejöttünk, jöjjön még 12 ugyanilyen feladvány, csak most már Palvin Barbara vagy más hírességek nélkül! Az alábbi kvízben a fentiekhez hasonló módon magyar és nemzetközi márkaneveket mutatunk, de úgy, hogy a logóból csak néhány betű látható – ahogy halad előre a kvíz, egyre kevesebb! Hogy még nehezebb legyen, a márkákra jellemző színeket is megváltoztattuk. Így is beugrik, hogy melyik márkáról van szó? Ha a marketingesek jól végezték a dolgukat, akkor igen!
Tehát az alábbi kvízben pár betűből kell kitalálni a márkanevet, majd a négy lehetőség közül megjelölni azt a területet, amivel a kérdéses cég foglalkozik.
Mutatunk pár betűt egy-egy híres logóból/márkanévből, a színeket megváltoztatva. Találja ki, milyen cég logójáról van szó!
Kérjük próbálja meg újra.
Ha rájön a háttérből, ki támogatta az eseményt, ahol Angelina Jolie partizott, a bemelegítésnek szánt kérdést már meg is fejtette!
16 · Mar 31, 2019 02:29pm Tovább a kommentekhez