A Glamour Women of The Year díjátadó gálát felvezető nőnapi rendezvényen olyan témákról esett szó, mint
- érvényesülés nőként Magyarországon,
- női szerepvállalás,
- anyai sorsok
- és a social média, mint olyan, ami kapcsán sok érdekesség kiderült.
Az első témában az x-faktoros Horányi Juli volt a legnagyobb szószóló, aki kijelentette, hogy személyes tapasztalatai szerint a popszakmában még mindig a férfiak dübörögnek:
A tavaly nyári slágerek pasiktól vannak.
De akkor mi a megoldás? Részéről annyi, hogy rommá bombázza az illetékeseket újabb és újabb slágergyanús számokkal, akik aztán a 600. megkeresés után csak nem hagyják figyelmen kívül a dalt.
Nem vagyok feminista, de nőként érvényesülni elég nagy kihívás
– zárta monológját a megosztó énekesnő.
Aztán amikor az egyik Glamour-díjra jelölt arról beszélt, hogy ő csak nőkkel dolgozik együtt a divatszakmában, a nőnapi esemény műsorvezetője, Simon Krisztián ezt bírta mondani:
Nem is olyan jó az, fogadjunk.
Ezen senki sem rökönyödött meg, úgyhogy Kulcsár Edina megragadta a lehetőséget egy pár sornyi, amolyan bezzegrégenezéssel, hogy anno egyértelműen megvoltak a férfi és női szerepek, amik mára teljesen összemosódtak. De szerinte ezzel nincs is gond, mert ő például nem tudna főállásban háztartást vezetni.
Innen pedig már rá is csavarodtunk a social media témára, amiben Dukai Regina rögtön azzal indított, hogy
Az Instagram az új Facebook.
Felesleges minden háttértanulmány, ez így ki lett mondva. Iszak Eszter még bedobta a Snapchatet is, hogy szerinte az lesz a kövi, mire Dallos Bogi – aki a 2015-ös A Dalból lehet ismerős – belefeledkezett a beszélgetésbe és színt vallott, hogy ugye milyen jók azok az effektek, amik elváltoztatják az ember arcát.
Kiderült még pár olyan turpisság is, hogy
Vagyis ha van egy celeb, akinek van egy márkája, akkor célszerű a kettőt különválasztani, az előbbit egy social média csapattal működtetni, utóbbit meg csinálhatja maga a sztár, mert az meg attól lesz hiteles, attól fogja az adott ember értékeit, egyéniségét tükrözni az oldal.
Plusz Iszak Eszter szerint egyszerűbb is,
mert nem az van, hogy elküldesz hat képet az embernek, hogy válogasson és írjon hozzá VALAMIT, aztán tegye ki az oldaladra, mert az nem az lesz, ami te vagy.
– ezt már a szépségkirálynőből lett tévés, Kulcsár Edina mondta, aki hozzátette, hogy ő tulajdonképpen mindent ki szokott írni, főleg ha meglát valamit, és elindul benne egy gondolat.
A válaszok kicsit elvitték az erdőbe a közönséget, mert olyanokról ment a ködösítés, hogy így könnyebben eljut az igazi rajongókhoz az üzenet meg a termék, de persze a dolog anyagi vonzata lenne itt a nem mindegy.
Konkrét számok végül nem hangzottak el, csak a hirdetőkről esett szó, hogy a márka képviselői először megkeresik az adott hírességet, aztán a híresség eldönti, hogy ő az adott termékkel mennyire tud azonosulni.
De mennyire éri meg?
– kérdezte a műsorvezető Simon Krisztián, a válasz meg a következő volt:
Van forgalomnövelő hatása.
Arra, hogy van-e valami jó séma a jó social média oldalra, Dukai Regina csak annyit mondott, hogy nincs, mert szerinte
olyat nem tudsz kitenni, amit ne támadnának.
Arra pedig, hogy naponta hány edzős képet kell posztolni, a munkájáért akár díjat is érdemlő glammodell azt válaszolta, attól függ, hogy aznapra milyen promóciós poszt van betervezve. A legfontosabb kérdésre meg, hogy ez pénzt hoz-e neki, Dukai azt mondta:
Végül az énekes Dallos Bogi világított rá ennek a rákfenéjére, miszerint a rajongónak az is baj, ha valami szponzorált posztot lát, de az is, ha nem, mert akkor már nincs odaírva az adott gönc beszerzési helye.