horoszkóp

Egy korszak vége: meghalt II. Erzsébet utolsó corgija

2018.04.18. 12:03

Hatalmas csapás érte a napokban az angol királynőt, elhunyt ugyanis a kutyája, Williow, aki az utolsó volt a corgijai közül. A királynőről mindig is lehetett tudni, hogy nagy állatbarát, a lovakat és a kutyákat kifejezetten szereti. Ez utóbbiból a kedvencei a cogik, ezt a fajtát évtizedeken keresztül tenyésztette is, így volt olyan, hogy egyszerre 8-10 kutyával élt együtt a királyi család. 2012-ben azonban Erzsébet idős kora miatt úgy döntött, hogy nem folytatja a kutyák tenyésztését. Így pedig érthető, hogy miért különösen fájdalmas számára az, hogy most az utolsó egyed is elhunyt, aminek távoli őse az első corgija, Susan volt.

Ezen a fotón Willow hátul, balra látható.
Fotó: Northfoto

Willow egyébként  közel 15 éves volt és a hétvégén halt meg, rákos megbetegedés miatt kellett elaltatni. Egy forrás a Daily Mailnek azt nyilatkozta, hogy a királynő az utolsó pillanatig maga etette a kutyát és játszott vele. Ám az állat állapota vasárnap annyira rosszra fordult, hogy ki kellett hívni az orvost.

Nem bírja, ha azt kell látnia, ahogy a kutyái szenvednek. Tudja, hogy néha az a jobb nekik is, ha inkább elaltatják őket. Ettől persze nem lesz kisebb a fájdalma

- mondta az informátor, aki azt is hozzátette, sokat segítettet, hogy ezekben a nehéz pillanatokban a királynő férje mellette tudott lenni. Fülöp hercegen ugyanis nemrég csípőműtétet hajtottak végre és pár napja engedték haza a kórházból.

Williow halála viszont nem jelenti azt, hogy II. Erzsébet teljesen elkutyátlanodott. Még két dorgija (corgi és tacskó keveréke) van.

Itt egy egész galériát láthat a királynőről és a kutyáiról: