Kim Kardashian évekkel ezelőtt rájött, hogy ha már úgyis híres lett azzal, hogy kamerák előtt éli az életét, a közösségi médiát kihasználva még a szokásosnál is jobban mozgósíthatja az embereket, és még több pénzt gombolhat le róluk, mint addig bármikor. Mit tesz ilyenkor az ember? Nos, vagy énekelni kezd, vagy ruhát tervezni, esetleg piacra dob egy parfümöt. Mivel a ruhatervezést már lenyúlta a férje, ő az utóbbit választotta, és ez jó döntésnek is bizonyult, hiszen évek óta rengeteg pénzt kaszál vele.
Most alighanem lesz is mire költenie a befolyt összeget, a Vibes Media nevű cég ugyanis beperelte, mondván, a celebnő legutóbb piacra dobott parfümjének logója kísértetiesen hasonlít a cégük 2012. óta védjegyoltalom alatt álló logójához. A betűtípus ugyan nem hasonlít, de mivel a szóalak azonos, és mindkét felirat ugyanolyan formájú szövegbuborékról köszön vissza, a vállalat aggodalma jogosnak tekinthető.
Így, miközben felmérik a károkat, megpróbálják megakadályozni a termék további értékesítését, és az eladatlan darabok megsemmisítése érdekében is lépéseket tettek. A lenti képen kicsiben látható a parfüm logója, ezen a linken pedig a cégé.